۲۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۶ یکشنبه

صبح قزوین صلوات از شعارهای بسیار جذاب و پرطرفدار و مشترک کلّ اُمّت اسلامی است
کد خبر: ۱۰۱۳۵ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

معرفی کتاب؛

صلوات از شعارهای بسیار جذاب و پرطرفدار و مشترک کلّ اُمّت اسلامی است

"دایرة المعارف جامع صلوات" دانشنامه و مرجعی است در حدّ خود کامل و جامع که می تواند به بسیاری از پرسش های ما در رابطه با چیستی و چون و چرایی صلوات پاسخ دهد

صلوات از شعارهای بسیار جذاب و پرطرفدار و مشترک کلّ اُمّت اسلامی است

به گزارش صبح قزوین، نشر لاهوت، چاپ چهارم "دایرة المعارف جامع صلوات" را در 916  صفحه ی وزیری و مصور به قیمت 18 هزار تومان و در 2 هزار شمارگان وارد بازار نموده است.

این کتاب که با خوش نوشته هایی از اساتید درجه اول و برجسته ای چون غلامحسین امیرخانی، سید حیدر مولوی و غیره، مزین شده با شکل و شمایل ظاهری بسیار جذاب که حاصل ذوق هنری طراح  مجرب است که بیننده را وعده می دهد که با یک کتاب کمتنوع و در عین حال متفاوتی روبه رو خواهد شد.

در قسمتی از پیشگفتار این کتاب آمده است: .
.
.
صلوات از شعارهای بسیار جذاب و پرطرفدار و مشترک کلّ اُمّت اسلامی است و در میان مسلمانان جهان هیچ  ذکر و وردی به فراگیری و جهان شمولی صلوات نیست.

20120207122031203_salavat-04

آری، صلوات گرد و غبار غفلت، کدورت و غم و اندوه را از قلب های زنگ زده و رنگ و رو رفته ما می زداید و می روبد و آن را جلا می دهد.

صلوات ذکر خدا و تمامی فرشتگان و کروبیان عالم بالا و ذکر تمامی انبیا و اولیا بزرگ الهی است و آنقدر اهمیت  و عظمت دارد که حضرت رسول اکرم (ص) فرموده اند: "هرکس یک مرتبه بر من صلوات بفرستد ذره ای از گناهش باقی نمی ماند.
"

حالا چطور و چگونه یک مرتبه صلوات فرستادن، گناهان من و شما را پاک می نماید و چگونه باید صلوات فرستاد تا اثری از گناهان ما باقی نماند را باید در متن کتاب به تورق و خواندن نشست.

"دایرة المعارف جامع صلوات" دانشنامه و مرجعی است در حدّ خود کامل و جامع که می تواند به بسیاری از پرسش های ما در  رابطه با چیستی و چون و چرایی صلوات پاسخ دهد.

مولف برای رسیدن به پاسخ سوالات متعدد و متنوعی که در این کتاب مشاهده می شود به محضر بسیاری از مراجع و علمای بزرگ و خوش نام و نشان رسیده و در محضر آن ها زانوی ادب زده استئ.

سید مصطفی علوی، نویسنده این کتاب اکنون خود را برای چاپ پنجم این دایرة المعارف خواندنی آماده می نماید.
  متقاضیان دریافت این کتاب می توانند به کتاب فروشی های معتبر استان به ویژه کتابفروشی "دانشجو"  و "قائم" مراجعه نمایند.

انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان