۲۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۸ سه شنبه

صبح قزوین مکانیزه شدن جمع اوری زباله شهر ارداق
کد خبر: ۱۰۰۸۵ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

شهردار ارداق خبر داد :

مکانیزه شدن جمع اوری زباله شهر ارداق

کبیری: در صورتی که مقدمات و مراحل قانونی حمل زباله های شهر های استان به مرکزجمع آوری و دفن زباله محمد آباد فراهم گردد زباله شهروندان ارداق به این مرکز انتقال پیدا خواهد نمود.

 مکانیزه شدن جمع اوری زباله شهر ارداق
به گزارش صبح قزوین به نقل از بوئین نیوز، مهندس اسماعیل کبیری مکانیزه شدن جمع آوری زباله را یکی از طرح های مهم و اولویت دار شهرداری ارداق در حوزه خدمات رسانی به شهروندان برشمرد و گفت :در حال حاظر جمع اوری زباله شهروندان ارداق به صورت سنتی و دستی انجام می شود که علاوه بر تحمیل هزینه های زیاد به شهرداری این روش آلودگی محیط زیست را موجب می شود.
وی ادامه داد : شهرداری ارداق در راستای ارائه خدمات مطلوب و مناسب به شهروندان اقدام به خرید یک دستگاه ماشین جمع آوری مکانیزه زباله نموده است که جمع آوری زباله شهروندان به صورت مکانیزه و بهداشتی انجام پذیرد.
شهردار ارداق از خرید و جانمایی یکصد و پنجاه مخزن گالوانیزه جمع آوری زباله خبر داد و افزود : در مجموع جهت اجرای جمع اوری مکانیزه زباله ۲ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
کبیری خاطرنشان کرد : با اجرای این طرح علاوه در صرفه جویی هزینه و نیروی انسانی از ریزش شیرابه زباله در سطح شهر جلوگیری می شود و سرعت جمع آوری زباله نیز افزایش پیدا می کند و نهایتا رضایت بیشتر شهروندان را به همراه خواهد داشت.
شهردار ارداق تاکید نمود : در صورتی که مقدمات و مراحل قانونی حمل زباله های شهر های استان به مرکزجمع آوری و دفن زباله محمد آباد فراهم گردد شهرداری ارداق کلیه زباله شهروندان که روزانه به پنج تن می رسد را به این مرکز انتقال خواهد داد.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان