۰۱/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۰ پنجشنبه

صبح قزوین دخل کارگران با خرج آنها نمی‌خواند
کد خبر: ۳۶۷۹۲۸ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۲/۸ ساعت: ۱۳:۴۴ ↗ لینک کوتاه

دبیر اجرایی خانه کارگر استان قزوین:

دخل کارگران با خرج آنها نمی‌خواند

دبیر اجرایی خانه کارگر استان قزوین گفت: د: پایین بودن حقوق کارگران، عدم پرداخت حقوق کارگران به نرخ واقعی و افزایش قیمت‌ها و کاهش قدرت خرید مردم از دیگر عوامل موانع تولید است.

دخل کارگران با خرج آنها نمی‌خواند
عیدعلی کریمی در گفتگو با خبرنگار حوزه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، در خصوص مهمترین مشکل موانع تولید و واحدهای تولیدی در استان قزوین اظهار کرد: عدم مدیریت و همچنین نبود مدیران متخصص در این حوزه بخشی از این موانع موجود است.
 
وی ادامه داد: پایین بودن حقوق کارگران، عدم پرداخت حقوق کارگران به نرخ واقعی و افزایش قیمت‌ها و کاهش قدرت خرید مردم از دیگر عوامل موانع تولید است.
 
دبیر خانه کارگر استان قزوین تصریح کرد: اقدامات عملی زیادی در حوزه اقتصادی مقاومتی انجام نشده و به علت واردات بی‌رویه، از تولیدات ملی و کالای ایرانی حمایت نشده است.
 
وی در خصوص تحقق شعار سال ۱۴۰۳ یعنی جهش تولید بیان کرد: ابتدای به ساکن باید تولیدات داخلی به قدری افزایش یابد که با اجناس خارجی رقابت کند و در کنار این موضوع سیستم نظارتی باید دقیق باشد و ثبات قیمت‌ها در طول حفظ شود.
 
کریمی با بیان اینکه بسیج کارگران نقش بسزایی در این زمینه دارند، تاکید کرد: بسیج می‌تواند نقشی اثرگذار داشته باشد و باید با افزایش تولیدات و کاهش قیمت و افزایش کیفیت کالا بهره‌وری را افزایش دهد.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد:۷۰ درصد نیروی کار در بخش خدماتی مشغول به کار هستند در حالی که باید اهتمام ورزید تا تمام نیروهای خدماتی در بخش تولید، کار و فعالیت کنند تا نتایج مطلوب حاصل شود.
 
انتهای خبر /۱۴۰۴

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان