۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین شهردار جدید قزوین معارفه شد
کد خبر: ۳۵۳۱۴۳ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۷/۲۹ ساعت: ۷:۰ ↗ لینک کوتاه

در مراسمی؛

شهردار جدید قزوین معارفه شد

مهدی صباغی به عنوان ۶۴امین شهردار قزوین معارفه شد.

شهردار جدید قزوین معارفه شد
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ آیین معارفه مهدی صباغی به عنوان 64امین شهردار قزوین در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) قزوین با حضور مسئولین کشوری و استانی برگزار شد و در این مراسم از سیاوش طاهرخانی، شهردار سابق قزوین تقدیر به عمل آمد. 

هدایت الله جمالی پور در این مراسم اظهار کرد: شهردار جدید قزوین امروز یک امانت بزرگ را تحویل می‌گیرد چراکه قزوین فقط متعلق به مردم این شهر نیست و بخشی از فرهنگ دیار کهن ایران است.

وی افزود: برخی از شهرها از نظر فرهنگ جایگاه ویژه‌ای دارند و قزوین یکی از این شهرهاست و قطعا تمامی دلباختگان این سرزمین نوع مدیریت در استان قروین را رصد می‌کنند.

استاندار قزوین تاکید کرد: شهردار قزوین در راستای صیانت از تاریخ و فرهنگ این استان، مسئولیت مهمی را به عهده خواهد داشت.

جمالی پور اذعان کرد: صیانت از باغستان یک تکلیف ملی است و تمام دستگاه‌ها تکلیف دارند که با شهردار همکاری کنند تا این مسئولیت خطیر به درستی انجام شود.

این مقام مسئول عنوان کرد: امروزه مساحت باغستان‌های قزوین به کمتر از سه هزار هکتار رسیده است و همه ما باید در راستای حفظ آثار تاریخی شهر، موارد لازم را در نظر بگیریم تا این باغستان‌ها به عنوان منابع پایدار درآمدی برای شهرداری تعریف شود.

وی ادامه داد: بی‌عدالتی‌ها قابل تحمل نخواهد بود و از ابتدای مدیریت خود دستور دادم که به هیچ عنوان بی عدالتی در حوزه صدور مجوز ها در سطح شهر دیده نشود.

استاندار قزوین گفت: شهرداری قزوین نباید با تراکم بیشتر نیروی انسانی مواجه شود و این دستگاه باید با روی کار آمدن دولت جدید با مردم میثاق ببندد که رسیدگی به مشکلات مردمی را اولویت خواهد دانست.

جمالی پور در پایان تاکید کرد: امید داریم تمامی دستگاه‌ها با وحدت، انسجام و همدلی بتوانند کارهای شایسته انجام دهند و امید را در دل‌های مردم برای آینده بهتر رقم بزنند.

شهردار جدید قزوین نیز در این مراسم اظهار کرد: باید با همدیگر ید واحده باشیم چون قزوین ظرفیت‌های زیادی دارد و می‌توانیم با بهره‌مندی درست از آنها به توسعه و موفقیت برسیم.

مهدی صباغی گفت: ما خط قرمز نداریم بلکه خط ما خط شهدا و ادامه راه شهدا است و امروز مدیریت جهادی و خدمت بدون منت در دستور کار ما قرار دارد.

وی گفت: کار برای رضای خدا به قصد قربت و نداشتن تعارض با منافع شخصی در اولویت ما قرار دارد و به فرموده مقام معظم رهبری امروز کسی که منافع دارد نباید در راس امور باشد.

مهدی صباغی در ۲۴ شهریور ماه امسال با کسب ۶ رأی موافق از شورای ششم شهر قزوین به عنوان شهردار قزوین انتخاب شد.

صباغی دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت و دانشجوی دکتری سیاست دفاعی است و دارای سوابق کاری از جمله عضویت در هیات علمی دانشگاه امام حسین (ع)، عضویت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فرمانده سپاه چهار استان کشور، فرمانده امنیت غرب تهران، رییس باشگاه والیبال آبگینه، رییس هیات والیبال استان قزوین و صاحب امتیاز فصلنامه علوم امنیتی است.

انتهای پیام/۱۷۰۰

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان