۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین معرفی جوانان موفق و کارآفرین در برنامه «جهش»
کد خبر: ۳۴۵۵۴۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۷/۲۹ ساعت: ۱۳:۲۰ ↗ لینک کوتاه

مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین خبرداد

معرفی جوانان موفق و کارآفرین در برنامه «جهش»

مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: برنامه تلویزیونی جهش با هدف معرفی جوانان موفق و کارآفرین و محصولات تولید شده از شبکه قزوین پخش می‌شود.

معرفی جوانان موفق و کارآفرین در برنامه «جهش»

علی رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین اظهار کرد: در برنامه تلویزیونی «جهش» ضمن گفتگو با افراد مبتکر و پرتلاش در خصوص چگونگی مبارزه با مشکلات برای رسیدن به این جایگاه، سیر تکامل و مراحل تولید محصولاتشان به تصویر کشیده خواهد شد.

وی افزود: در این برنامه درباره محصول تولیدی جوانان کارآفرین که به مرز تولید انبوه رسیده و دارای مشخصات و استانداردهای بین المللی بهداشتی و صنعتی برای تولید هستند، بحث و گفتگو خواهد شد.

مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین تصریح کرد: در برنامه تلویزیونی «جهش» به صورت موازی با همراهی مسئولین مربوطه و حضور در مکان مورد نظر تولید به بحث و گفتگو در مورد موانع پیش روی تولید و راه حل‌های آن پرداخته خواهد شد.

وی بیان کرد: در خلال برنامه نیز بخش‌هایی همچون وله‌های گرافیکی و مسابقه پیامکی ویژه نامگذاری سال، نگاهی بر بیانات مقام معظم رهبری در ابتدای سال 99 و همچنین بخش کارشناسی با موضوع چگونگی عمل به شعار سال پخش می‌شود.

رحیمی در پایان گفت: برنامه تلویزیونی «جهش» به تهیه کنندگی علی کاتبی فر و فاطمه باقری چهارشنبه‌ها ساعت ۲۲:۲۰ از شبکه استانی سیمای مرکز قزوین پخش می‌شود.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان