۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین ۵۸۱قزوینی به کرونا مبتلا و ۳۹۵ نفر بهبود یافتند/ ۶۷ نفر جان خود را از دست دادند
کد خبر: ۳۴۰۹۱۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱/۱ ساعت: ۲۰:۴۰ ↗ لینک کوتاه

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان:

۵۸۱قزوینی به کرونا مبتلا و ۳۹۵ نفر بهبود یافتند/ ۶۷ نفر جان خود را از دست دادند

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: با اضافه شدن هشت نفر به آمار مبتلایان به کووید ۱۹ تعداد این بیماران در استان قزوین به ۵۸۱ نفر رسید و البته ۳۹۵نفر نیز بهبود یافتند.

۵۸۱قزوینی به کرونا مبتلا و ۳۹۵ نفر بهبود یافتند/ ۶۷ نفر جان خود را از دست دادند

دکتر پیمان نامدار در گفت‌وگو با خبرنگار سلامت صبح قزوین؛ با اشاره به آخرین وضعیت کرونا ویروس در استان اظهار کرد: با اضافه شدن هشت نفر به آمار مبتلایان به کووید 19 تعداد این بیماران در استان به 581 نفر رسید.

وی ادامه داد: اکنون نیز 330 نفر به دلیل بیماری‌های حاد تنفسی در بیمارستان‌ها بستری هستند که 60 نفر از آن‌ها طی امروز پذیرش شده‌اند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قزوین ابراز کرد: متاسفانه تعداد فوتی‌های با تست مثبت کرونا در استان به 67 نفر رسید، البته 395 نفر نیز بهبود یافته و از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

وی درباره وضعیت پیشرفت بیماری در استان عنوان کرد: به دلیل کاهش سفر تعداد بیماری کاهش یافته و متخصصان ما درحال بررسی اپیدمیولوژیک بیماری هستند، اما با اتفاق افتادن سفرها در ایام نوروز شاهد پیک دوم بیماری در استان خواهیم بود.

این مقام مسئول عنوان کرد: از تمام مردم خواهش داریم تمام نکات و اصول بهداشتی را همچون گذشته رعایت کنند، چراکه هنوز استان در وضعیت خطرناک قرار دارد و نمی‌توان گفت به طور قطع بیماری درحال کاهش است.

انتهای پیام/۶۰۰۶

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان