۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین روز شمار هفته معرفی مشاغل اعلام شد
کد خبر: ۱۶۷۰۱۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۲۸ ساعت: ۱۱:۳۹ ↗ لینک کوتاه

رئیس اداره مشاوره دوره های تحصیلی قزوین:

روز شمار هفته معرفی مشاغل اعلام شد

رئیس اداره مشاوره دوره‌های تحصیلی استان خاطرنشان کرد: با توجه به برگزاری هفته مشاغل در تقویم آموزشی وزارت آموزش و پرورش، روز شمار هفته معرفی مشاغل اعلام شد.

روز شمار هفته معرفی مشاغل اعلام شد
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، رئیس اداره مشاوره دوره‌های تحصیلی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به هفته معرفی مشاغل اظهار کرد: هدف از برگزاری هفته معرفی مشاغل، آشنايي دانش‌آموزان با شاخه‌ها و رشته‌هاي تحصيلي دوره دوم متوسطه و آشنا سازي دانش‌آموزان با مشاغل مختلف در سطح منطقه،‌ استان و كشور است.

وی افزود: تحقيق و مسئوليت‌پذيري دانش‌آموزان در زمينه كسب اطلاعات شغلي و برنامه‌ريزي تحصيلي و شغلي و تقويت و توسعه فرهنگ كارآفريني و خود‌ اشتغالي دانش‌آموزان از دیگر اهداف برگزاری این هفته می‌باشد.

رئیس اداره مشاوره دوره‌های تحصیلی استان خاطرنشان کرد: با توجه به برگزاری هفته مشاغل در تقویم آموزشی وزارت آموزش و پرورش، روز شمار هفته معرفی مشاغل به شرح ذیل اعلام شد.

وی ادامه داد: بر این اساس اول اردیبهشت با عنوان روز مشاوره و موفقیت تحصیلی، دوم اردیبهشت روز مشاوره و آمایش شغلی، سوم اردیبهشت روز مشاوره و انتخاب آگاهانه تحصیلی شغلی، چهارم اردیبهشت روز مشاوره و سلامت روانی اجتماعی، پنجم اردیبهشت روز مشاوره و اجرای شعار سال(اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل) ششم اردیبهشت روز مشاوره و کارآفرینی و هفتم اردیبهشت روز مشاوره و خلاقیت و نوآوری نامگذاری شده است.
انتهای پیام/7003

منبع: روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان