۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین اگر سپاه تروریست است همه مسئولان ایران نیز تروریست هستند/ حضور سپاه قزوین در مناطق سیل‌زده قابل تقدیر است
کد خبر: ۳۳۴۸۲۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱/۲۲ ساعت: ۹:۲۱ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین:

اگر سپاه تروریست است همه مسئولان ایران نیز تروریست هستند/ حضور سپاه قزوین در مناطق سیل‌زده قابل تقدیر است

استاندار قزوین گفت: اگر به زعم امریکا سپاه تروریست است همه ما مدیران و مسئولان نیز تروریست هستیم در حالیکه هیچگاه چنین ادعایی صحت ندارد.

اگر سپاه تروریست است همه مسئولان ایران نیز تروریست هستند/ حضور سپاه قزوین در مناطق سیل‌زده قابل تقدیر است

عبدالمحمد زاهدی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین درباره تروریست خوانده شدن سپاه پاسداران از سوی دولتمردان امریکا اظهار کرد: سپاه پاسداران صرفاً امروز به عنوان یک نیروی نظامی فعالیت نمی‌کند این نهاد امروزه در تمامی فعالیت‌های عمرانی، سیاسی، اجتماعی، آبادانی، فرهنگی فعالیت می‌کند و یار و مددکار مردم است.

وی با بیان اینکه امریکا خود نمادی از تروریست است، ابراز کرد: امریکا که همه گروهک‌های تروریستی از طالبان، القاعده، داعش دست پرورده آن هستند و همه از یکجا آموزش دیده‌اند، سپاه پاسداران را تروریست می‌خواند؟

نماینده عالی دولت در قزوین ابراز کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهاد مبارکی است، این نهاد نوپا در جنگ تحمیلی مقابل قویترین ارتش خاورمیانه که متعلق به صدام بود ایستادگی کرد و در هشت سال تعداد قابل توجهی از فرماندهان رده بالای آن به شهادت رسیدند.

وی عنوان کرد: امریکا با تروریست خواندن سپاه نشان داد که نقشه‌های قبلی این کشور برای مقابله با ایران جواب نداده و از سر کینه ورزی و عناد به این اقدام روی آورده است.

استاندار قزوین بیان کرد: اگر به زعم امریکا سپاه تروریست است همه ما مدیران و مسئولان نیز تروریست هستیم در حالیکه هیچگاه چنین ادعایی صحت ندارد.

تاثیرگذاری سپاه عامل خشم امریکا شده است

وی درباره حضور سپاه در منطقه تصریح کرد: اگر نیروهای مسلح ایران اسلامی در کشورهای دیگر از سوریه، عراق حضور دارند بدون استتثنا با درخواست دولت قانونی آن کشور است.

زاهدی اذعان کرد: چون امریکا و رژیم صهیونیستی خود به ترور و ترورپروری عادت کرده‌اند دیگر کشورها را نیز تروریست می‌خوانند درحالیکه مردم ایران از جریان ترور آسیب دیده‌اند و با ایثار و جانفشانی‌ها ترور را در ایران نابود کردند.

وی با اشاره به حضور سپاه در امدادرسانی به سیل‌زدگان گفت: سپاه استان در سیل اخیر اگرچه خود قزوین درگیر سیلاب بود و خطرات جدی تعدادی از شهرها و روستاهای استان را تهدید می‌کرد، خدمات رسانی به منطقه سیل زده سیمین شهر استان گلستان را برعهده گرفت و همزمان در دو استان خدمات رسانی داشت که قابل تقدیر است.

این مسئول ابراز کرد: چون دشمنان تاثیرگذاری و فعالیت این نهاد را در ابعاد مختلف مشاهده کرده‌اند وارد عمل شده و با تروریست خواندن آن نوک کینه ورزی و دشمنی را متوجه سازمان می‌کنند.

وی در پایان گفت: همکاری خوبی بین دولت و سپاه وجود دارد و افزایش این همکاری‌ها در راستای افزایش امنیت و توسعه کشور و حل مشکلات است.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان