۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین رسالت اصلی همه رسانه‌ها انعکاس اخبار خوب و امیدآفرین است
کد خبر: ۳۳۲۵۱۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۹/۱۸ ساعت: ۱۵:۵ ↗ لینک کوتاه

رئیس جهاد دانشگاهی استان قزوین:

رسالت اصلی همه رسانه‌ها انعکاس اخبار خوب و امیدآفرین است

رئیس جهاد دانشگاهی استان قزوین گفت: امیدواریم این اتفاق خوب رقم بخورد و رسانه‌های استان قزوین در کنار مطالبه‌گری به سمت انعکاس اخبار خوب و امیدآفرین به مردم بروند.

رسالت اصلی همه رسانه‌ها انعکاس اخبار خوب و امیدآفرین است
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ به مناسبت سالروز راه اندازی خبرگزاری ایسنا ظهر امروز(یکشنبه) نشست هم‌اندیشی با حضور مدیران رسانه‌های استان قزوین در جهاد دانشگاهی برگزار شد.

فرشاد پیله چی در این نشست اظهار کرد: هدف ما از برگزاری این نشست افزایش هم افزایی و تعامل بین رسانه‌های استان قزوین است.

وی افزود: امروز مشکلات اجتماعی و اقتصادی در همه شهرها و استان‌های کشور وجود دارد بنابراین هم‌افزایی و همدلی اصحاب رسانه در کنار یکدیگر و کمک به مدیران جامعه به خوبی می‌تواند این مشکلات را به حداقل برساند.

رئیس جهاد دانشگاهی استان قزوین بیان کرد: در مجموعه خبرگزاری ایسنا این دورهمی را به بهانه سالگرد بیستمین سالگرد راه‌اندازی ایسنا برگزار کردیم تا اصحاب رسانه در استان قزوین بیشتر درکنارهم برادری و برابری را گسترش دهند.

وی ادامه داد: اگر ما در همه حوزه‌ها بتوانیم کارها را با اخلاق پیش ببریم، موفقیت ما دوچندان خواهد شد و نفع این همدلی‌ها به مردم خواهد رسید.

این مسئول بیان کرد: شاید مدیرمسئول خبرگزاری ایسنا به دلیل مشغله در حوزه ریاست جهاد دانشگاهی همچون دیگر خبرگزاری ‌ها نتواند در کنار بقیه خبرنگاران فعالیت مستمری داشته باشد، اما ما به دنبال ارائه فعالیت خوب هستیم.

وی با تاکید بر اینکه رسالت اصلی همه رسانه ای‌ها انعکاس اخبار خوب و امیدآفرین است، گفت: امیدواریم این اتفاق خوب رقم بخورد و رسانه‌های استان قزوین در کنار مطالبه‌گری به سمت انعکاس اخبار خوب و امیدآفرین به مردم بروند.

پیله‌چی اذعان کرد: خبرگزاری ایسنا و ایکنا دوبال مهم برای ماست و تلاش ما این بوده که با برپایی شوراهای مختلف به صورت علمی و عملی بتوانیم اخبار خوب و امیدوارکننده منعکس کنیم.

وی عنوان کرد: رسالت یک خبرنگار فقط انعکاس اخبار پوششی ادارات نیست، بلکه در حوزه بسترسازی و جهت‌دهی رسانه می‌توان اتفاقات خوبی را رقم بزند، از سوی دیگر برای هم‌افزایی باید ارتباط خود را با رسانه‌ها افزایش دهیم.

رئیس جهاد دانشگاهی استان قزوین تصریح کرد: ما باید به دنبال این باشیم که اخبار مهم استان را رسانه ای کنیم تا مردم در جریان اتفاقات مهم قرار بگیرند.

وی با بیان اینکه مجموعه جهاددانشگاهی به عنوان یک نهاد علمی و انقلابی به دنبال انجام کار تاثیرگذار است، ابراز کرد: جهاد دانشگاهی همچون شهرداری‌ها یک نهاد عمومی غیردولتی است که ۳۸ سال از عمر آن می‌گذرد و به عنوان دستگاه اجرایی فقط بودجه عمرانی به آن تعلق می‌گیرد.

این مسئول ادامه داد: برای جهاد دانشگاهی خدمات مختلف در حوزه‌های پژوهشی، فرهنگی و آموزشی تعریف شده و در استان‌های مختلف این فعالیت‌ها متفاوت است.

وی گفت: فعالیت غالب جهاد در سراسر کشور در حوزه‌های فرهنگی و پژوهشی و آموزشی است، جهاد دانشگاهی ۷ هزار کارمند و ۲۵ پژوهشکده در کل کشور دارد.

پیله‌چی بیان کرد: در حوزه فرهنگی خبرگزاری ایسنا و ایکنا، انتشارات جهاد دانشگاهی و سازمان دانشجویان فعالیت دارد و مرکز افکارسنجی ایسپا در زمان انتخابات مهمترین فعالیت را به خود اختصاص می‌دهد.

وی در پایان گفت: جهاد دانشگاهی قزوین در حوزه‌های ناباروری و سرطان و توانبخشی و آزمایشگاه پاتولوژی توانسته است کمک دانشگاه علوم پزشکی باشد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان