۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین آیین تکریم و معارفه استاندار قزوین برگزار شد
کد خبر: ۲۶۵۸۳۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۶/۲۸ ساعت: ۱۹:۵۷ ↗ لینک کوتاه

با حضور وزیر کشور؛

آیین تکریم و معارفه استاندار قزوین برگزار شد

آیین تکریم و معارفه استاندار قزوین با حضور دکتر عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.

آیین تکریم و معارفه استاندار قزوین برگزار شد
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ؛ مراسم تکریم و معارفه استاندار قزوین عصر امروز(سه‌شنبه) با حضور دکتر عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و جمعی از مسئولان استانی در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان قزوین برگزار شد.

فریدون همتی استاندار سابق قزوین در این مراسم اظهار کرد: از حسن اعتماد رئیس جمهور و وزیر کشور در دولت یازدهم و هم‌اکنون در دولت دوازدهم که این اعتماد را تکرار و تمدید کردند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی افزود: در طول ۲۱ ماه مسئولیتم در استان حس همکاری و همدلی و وحدت و عشق به مردم و انقلاب و نظام را به خوبی احساس کردم که با همت مدیران و مسئولان استانی، ولی فقیه در استان، ائمه جماعات و جمعه، نمایندگان مجلس و دیگر شخصیت‌های برجسته و فرزانگان استان فضایی فراهم بود که بتوانیم برای تحقق اهداف و انجام وظایف تلاش کنیم.

استاندار سابق قزوین با تشکر از تلاش و همت مدیران و مسئولان استانی خاطرنشان کرد: اگر همدلی و همکاری مدیران و مسئولان نبود؛ نمی‌توانستیم به وظایف خود عمل کنیم.

وی در ادامه بیان کرد: بخش خصوصی با همکاری دستگاه‌های دولتی و اجرایی در شرایط اقتصادی سخت کشور با وجود تحریم، جهاد کرده و صحنه اقتصاد را سرپا نگه داشتند؛ به طوری که توفیقات بی‌شماری حاصل شد.

بیکاری مهمترین معضل استان است
در ادامه آیت‌الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان با قدردانی از زحمات دکتر فریدون همتی استاندار سابق قزوین بیان کرد: استان قزوین از فرصت‌های متنوعی در بخش‌های مختلف برخوردار است و دارای مردم متدین و انقلابی است به طوریکه فرهیختگان زیادی از استان در عرصه‌های مختلف حضور موثر و تاثیرگذاری داشته و دانشمندان و اندیشمندان فراوانی از گذشته و تاکنون در این استان پرورش یافتند.
وی تصریح کرد: استان قزوین دارای دانشجویان زیاد، حوزه‌های با قدمت و فعال، وجود چهره‌های تاثیرگذار و جدی همچون شهیدان رجایی، ابوترابی، بابایی و لشگری است.

این مسئول با اشاره به وجود فرصت گردشگری در استان ادامه داد: شاید آنطور که باید نتوانستیم به موازات استان‌هایی همچون شیراز و اصفهان فعالیتی داشته باشیم و با وجود تلاش‌های صورت گرفته هنوز استفاده لازم را از این فرصت نداشتیم.

وی عنوان کرد: رهبر معظم رهبری در سفر به استان قزوین در مورد توجه مسئولان استان به دشت قزوین توصیه‌های داشتند لذا باید مطالبات رهبری در مورد احیای دشت قزوین و بحث کشاورزی مورد توجه مسئولان قرار گیرد.
وی در ادامه مهمترین معضل استان را بیکاری بیان کرد و گفت: اگر تقوای الهی را در نظر بگیریم کارها با قوت و قدرت بیشتری به سرانجام می‌رسد؛ لذا در فضاهای مختلف باید شایسته سالاری و رضای الهی و مردم را در نظر گرفت، چراکه در قرآن نیز آمده همه عزت‌ها در نزد خداست.

عابدینی در پایان گفت: اقامه عدالت، حفظ وحدت و انسجام ملی، توجه به فقرا و فعال‌تر کردن صنعت و احیای کشاورزی و رفاه و آسایش مردم باید دغدغه مدیران و مسئولان باشد و این وظیفه همه کسانی است که دارای مسئولیت هستند.

انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان