۰۱/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۰ پنجشنبه

صبح قزوین ارائه گزارش ظریف درباره روند اجرای برجام به کمیسیون امنیت ملی مجلس به تعویق افتاد
کد خبر: ۱۶۲۸۱۷ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۲۱ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

ارائه گزارش ظریف درباره روند اجرای برجام به کمیسیون امنیت ملی مجلس به تعویق افتاد

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از به تعویق افتادن ارائه گزارش وزیر امور خارجه درباره روند اجرای برجام به کمیسیون متبوعش خبر داد و گفت: دلیل این تعویق بررسی لایحه بودجه ۹۵ است.

ارائه گزارش ظریف درباره روند اجرای برجام به کمیسیون امنیت ملی مجلس به تعویق افتاد

نوذر شفیعی نماینده مردم ممسنی و سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری صبح قزوین با اشاره به سپری شدن سه‌ماهه از آغاز اجرای برجام و ضرورت ارائه گزارش وزارت امور خارجه از نحوه اجرای برجام به کمیسیون طبق قانون، اظهار داشت: طبق قانون، 27 فروردین مدت 3 ماه از آغاز اجرای برجام می‌گذرد و وزیر امور خارجه موظف است گزارشی از روند اجرای برجام را به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ارائه دهد.

وی افزود: با توجه به اینکه بررسی لایحه بودجه سال 1395 کل‌ کشور از فردا در 2 شیفت صبح و عصر در صحن علنی پارلمان آغاز خواهد شد، طبق آیین‌نامه داخلی مجلس در جریان بررسی بودجه، تمامی فعالیت‌ها و دستورکارهای صحن علنی متوقف می‌شود، حتی نطق‌های میان‌دستور نیز مطرح نمی‌شود.

سخگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه تصریح کرد: با توجه به همه این موارد، احتمالاً فرصت ارائه گزارش روند اجرای برجام توسط وزارت امور خارجه به کمیسیون امنیت ملی تا پیش از پایان بررسی بودجه 95 وجود نخواهد داشت و ارائه این گزارش پس از پایان بررسی بودجه در مجلس، انجام خواهد شد.

شفیعی در پایان خاطرنشان کرد: وزارت امور خارجه آمادگی خود را برای ارائه گزارش روند اجرای برجام به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعلام کرده است.

انتهای پیام/

منبع: سیاسی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان