۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین استان قزوین برای استقبال از زمستان آماده است
کد خبر: ۳۳۲۰۶۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۸/۲۸ ساعت: ۱۴:۳۲ ↗ لینک کوتاه

سرپرست اداره‌کل مدیریت بحران استانداری:

استان قزوین برای استقبال از زمستان آماده است

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری قزوین گفت: تجهیزات اداره کل راهداری جاده ای با اعتبارات سازمانی تکمیل شده و تلاش خواهد شد تا حد ممکن هیچ یک از جاده‌های مواصلاتی استان مسدود نشود.

استان قزوین برای استقبال از زمستان آماده است
قدرت الله مهدیخانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ با اشاره به اهمیت آمادگی دستگاه‌ها برای استقبال از زمستان، اظهار کرد: همه دستگاه‌های اجرایی باید از قبل برای مقابله با حوادث احتمالی برنامه ریزی کنند و با یکدیگر تعامل و همکاری داشته باشند.

وی افزود: استان قزوین برای استقبال از زمستان از آمادگی کافی برخوردار بوده و هلال احمر و اورژانس نسبت به چیدمان و استقرار نیروهایشان اقدام کرده‌اند.

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری بیان کرد: همچنین در شرایط بحران، مراکز آموزشی و مساجد برای اسکان اضطراری در اختیار مسافران قرار خواهند گرفت و در زمان وقوع هر حادثه‌ای ضمن اطلاع رسانی به موقع و تسریع در ارائه خدمات امدادرسانی باید هماهنگی‌های لازم بین دستگاه‌ها مورد توجه قرار بگیرد.

وی ابراز کرد: تجهیزات اداره کل راهداری حمل و نقل جاده ای با اعتبارات سازمانی تکمیل شده و تلاش خواهد شد تا حد ممکن هیچ یک از جاده‌های مواصلاتی استان مسدود نشود.

این مسئول با اشاره به میزان بارندگی‌های اخیر گفت: خوشبختانه در سال زراعی جاری در استان یا حدود 56.3 میلی متر بارش شاهد 22 % افزایش بارندگی نسبت به بلندمدت بوده ایم، اما توزیع بارندگی در سطح استان یکسان نبوده و هر چه به سمت شمال استان پیش می‌رویم بارندگی‌ها کاهش می‌یابد.

وی در پایان از مردم خواستار شد تا در مواقع بحران و در صورت انسداد جاده‌ها، همکاری کرده و از هیچ جاده فرعی دیگری برای رسیدن به جاده‌های اصلی استفاده نکنند تا امدادرسانی‌ها با مشکل مواجه نشود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان