۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین دوره طرح ولایت دانشجویان کهگیلویه و بویراحمد در قم آغاز شد
کد خبر: ۹۴۱۴۴ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۲۱ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

دوره طرح ولایت دانشجویان کهگیلویه و بویراحمد در قم آغاز شد

دوره طرح ولایت دانشجویان دانشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد با حضور بیش از ۲۰۰ دانشجو در قم آغاز شد.

دوره طرح ولایت دانشجویان کهگیلویه و بویراحمد در قم آغاز شد

شهرام مهدوی مطلق در گفتگو با خبرنگار « صبح قزوین » در یاسوج، از برگزاری دوره طرح ولایت استانی دانشجویان کهگیلویه و بویراحمد در قم خبر داد.


وی افزود: مراسم افتتاحیه این دوره دیشب با حضور معاون فرهنگی وزیر علوم، فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد و دانشجویان شرکت کننده در طرح، در سالن همایش های مسجد مقدس جمکران برگزار شد.


مسئول سازمان بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به لزوم توجه به تقویت بنیه علمی و دینی دانشجویان گفت: طرح ولایت دوره پر برکت و با سابقه درخشانی است که تا کنون این وظیفه را بر عهده داشته و برکات و ثمرات خوبی را در دانشگاه ها داشته است.


مهدوی مطلق به برنامه های این دوره اشاره کرد و گفت: دوره از شنبه بیست و یک شهریور آغاز می شود و تا سی و یک شهریور ماه در سه سطح ادامه می یابد.


وی افزود: دانشجویان در این دوره مباحث علمی، آموزشی، تشکیلاتی و مسائل سیاسی روز را به صورت کلاسی و تجمیعی فرا می گیرند.



مسئول سازمان بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد تعداد دانشجویان شرکت کننده در این طرح را بیش از ۲۰۰ دانشجو از همه دانشگاه های استان دانست و گقت: در این دوره، مباحث مبانی اندیشه اسلامی را اساتید حوزوی به دانشجویان آموزش می دهند و ۱۶ استاد و تحلیل گر سیاسی و تشکیلاتی مسایل روز سیاسی کشور را به آگاهی شرکت کنندگان می رسانند.


مهدوی مطلق به برنامه های دیگر این دوره اشاره کرد و گفت: برنامه های فوق برنامه مذهبی، ورزشی و تشکیلاتی و همچنین دیدار با علمای اسلام از برنامه های دیگری است که برای این دوره در نظر گرفته شده است.


وی خاطرنشان کرد: دیدار با علامه مصباح یزدی از برنامه های ویژه این دوره است که به همراه اساتید طرح در موسسه امام خمینی (ره) صورت می گیرد.

 

منبع: اخبار دانشگاه ها - دانشجو

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان