۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین انقلاب ما در جهان از دماوند وجود امام خمینی نشأت گرفته است
کد خبر: ۶۲۴۳ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

امام جمعه موقت قزوین:

انقلاب ما در جهان از دماوند وجود امام خمینی نشأت گرفته است

حجت الاسلام عابدینی گفت: همه ی جهان متاثر از یاد و نام امام است و این ها همه از دماوند وجود امام نشأت گرفته و آگاهی و نهضت ها را در ادامه به ارمغان آورده است.

انقلاب ما در جهان از دماوند وجود امام خمینی نشأت گرفته است
به گزارش صبح قزوین، حجت الاسلام عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در دانشگاه بین المللی قزوین در گفت و گو با خبرنگار صبح قزوین، خاطره خود از ایام رحلت امانم خمینی(ره) این گونه بیان کرد: ما از آن زمان فراوان خاطره داریم.
یادم می آید، که گوش مان به رادیو بود، من رادیو گوش می کردم و نگران ایشان بودم.
شبی که امام راحل رحلت فرمودند و آقای حیاتی گفت: روح امام به ملکوت اعلی پیوست، آن شب سخت ترین و تلخ ترین لحظات زندگی ما بود و دائم منتظر بودیم خبری از سلامتی ایشان بشنویم؛ اما این طور خبر را که شنیدیم، شوکه شدیم.
وی در ادامه افزود: ما وقتی در مصلی حضور پیدا کردیم، آن موقع که پیکر پاک امام در آن اتاق شیشه ای قرار گرفته بود تا مردم از سراسر کشور برای وداع با آن عزیز سفر کرده، حضور پیدا کنند، بنده جایی ایستاده بودم که روبروی قله ی دماوند بودم و بین من و قله دماوند پیکر امام قرار گرفته بود.
نماینده ولی فقیه در دانشگاه بین اللمل در پایان تصریح کرد: به معنای واقعی کلمه، حسی که داشتم این بود که امام از قامت دماوند بسی بلندتر و شکوه مندتر است.
چون دماوند را همه نمی شناسند، یا نامی از آن شنیده اند.
اما همه ی جهان متاثر از یاد و نام امام است و این ها همه از دماوند وجود امام نشات گرفته و آگاهی و نهضت ها را در ادامه به ارمغان آورده است.
انتهای پیام/2002/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان