۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین تحريم ها تقويت روحيه خود باوري ملت ايران را به دنبال داشته است
کد خبر: ۵۵۷۱ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

خطبه هاي نماز جمعه استان قزوين؛

تحريم ها تقويت روحيه خود باوري ملت ايران را به دنبال داشته است

چشم مردم جهان به ملت ايران دوخته شده است و مردم بايد با انتخاب فرد اصلح حماسه اي ديگر رقم بزنند.

تحريم ها تقويت روحيه خود باوري ملت ايران را به دنبال داشته است

به گزارش صبح قزوين، آيت الله اسلامي امام جمعه تاكستان با اشاره به انتخابات پيشرو از نامزدها و طرفدارانشان خواست ضمن پرهيز از تخريب ديگران، توانمندي هاي خود را بيان كنند.

حجت الاسلام و المسلمين موسوي امام جمعه آبيك گفت: هدف آمريكا و متحدانش از تحريم ايران دلسرد كردن مردم از نظام است اما مردم با شركت در انتخابات اين توطئه دشمن را مانند هميشه خنثي خواهند كرد.

حجت الاسلام و المسلمين عادل پور امام جمعه الونداظهار كرد: براي ناكام گذاشتن دشمن بايد ضمن داشتن بينش و بصيرت در انتخابات، به شاخص هاي اعلام شده از سوي مقام معظم رهبري عمل كنيم.

حجت الاسلام مظفري امام جمعه موقت بوئين زهرا بيان كرد: برخورد با هرگونه تبليغات زود هنگام نامزدها در دستور كار مسئولين قضايي و برگزاركنندگان انتخابات قرار دارد.

حجت الاسلام بهبودي امام جمعه موقت اقباليه با اشاره به بيانات مقام معظم رهبري درباره اميد دادن به مردم افزود: مسئولين بايد خدمت به مردم را در اولويت فعاليت هاي خود قرار دهند.

حجت الاسلام و المسلمين روحاني امام جمعه محمود آباد نمونه ضمن تبريك فرارسيدن ولادت باسعادت امام جواد (ع) از نمازگزاران خواست، زندگي و سيره اين امام بزرگوار را بيشتر مطالعه كنند.

حجت الاسلام و المسلمين بيگدلو امام جمعه ارداق ابراز كرد: حضور مردم در پاي صندوق هاي راي بيش از پيش كشور را به سمت پيشرفت سوق خواهد داد و دشمنان را ناكام خواهد كرد.

حجت الاسلام و المسلمين هاشمي امام جمعه آوج با بي اثر خواندن تحريم هاي غرب عليه كشورمان بيان كرد: به اذعان غربي ها، تحريم ها موجب تقويت روحيه خود باوري در ملت ايران شده است.

حجت الاسلام و المسلمين اكبري امام جمعه خاكعلي افزود: اخلاق مداري و احترام به حقوق ديگران ركن اساسي انتخابات است و نامزدها و طرفداران بايد از تخريب ديگران بپرهيزند.

حجت الاسلام و المسلمين شالي امام جمعه موقت شال با اشاره به فرهنگ نادرست مصرف در كشور اظهار كرد: فرهنگ مصرف در كشور مطابق با الگوي اقتصادمقاومتي نيست.

حجت الاسلام و المسلمين انصاري امام جمعه دانسفهان از نامزدهاي انتخابات خواست با رعايت اخلاق اسلامي زمينه ساز حضور پرشور و ماندگار شوند.

حجت الاسلام و المسلمين حسيني امام جمعه الموت از مردم خواست نامزدهاي مورد نظر خود را با دقت و شناخت كامل انتخاب كنند.

حجت الاسلام و المسلمين سليمي امام جمعه موقت ضياء آباد تصريح كرد: چشم مردم جهان به ملت ايران دوخته شده است و مردم بايد با انتخاب فرد اصلح حماسه اي ديگر رقم بزنند.

حجت الاسلام و المسلمين سماواتي امام جمعه خرمدشت از مردم خواست، شعارهاي نامزدهاي انتخابات را به دقت ارزيابي كنند و آگاهانه تصميم بگيرند.

حجت الاسلام و المسلمين زارعي امام جمعه اسفرورين با اشاره به روز موزه و ميراث فرهنگي از مسئولان خواست، پاسدار و حافظ ميراث فرهنگي به ويژه ميراث معنوي باشند.

حجت الاسلام و المسلمين صالحي امام جمعه آبگرم با اشاره به هفته توسعه فرهنگي بيان كرد: فرهنگ، پايه توسعه است و فرهنگ ديني غني ترين و سالم ترين فرهنك ها است.

انتهاي پيام/3003/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان