۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین بیانیه کانون فرزندان شهید استان قزوین در محکومیت اهانت به ساحت پیامبر رحمت
کد خبر: ۴۰۱۷۱ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

کمپین عشاق محمد(ص)/

بیانیه کانون فرزندان شهید استان قزوین در محکومیت اهانت به ساحت پیامبر رحمت

کانون فرزندان شهید استان قزوین با صدور بیانیه ای ضمن محکومیت توهین به ساحت مقدس پیامبر رحمت (ص)، به کمپین عشاق محمد (ص) می پیوندد.

بیانیه کانون فرزندان شهید استان قزوین در محکومیت اهانت به ساحت پیامبر رحمت

به گزارش صبح قزوین، کانون فرزندان شهید استان قزوین با صدور بیانیه ای ضمن اعلام انزجار از اعمال تروریستی در همه جای دنیا، توهین به ساحت مقدس پیامبر رحمت (ص) را محکوم کردند.

متن بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بار دیگر دست پلید و هتاکانه جاهلیت مدرن از آستین یک نشریه خوش خدمت به رژیم اشغالگر قدس در فرانسه به نام شارلی ابدو بر آمد و با هدف به خیال خام خود یعنی تخطئه خورشید عالمتاب رحمت و مهربانی، احساسات و عواطف جهان اسلام و بلکه آزاد اندیشان جهان را جریحه دار کرد .
با گذشت سال ها پس از طلوع دل انگیز اسلام ناب محمدی (ص) یکبار دیگر تفرقه افکنان امروزی و منافقان و مشرکان کوردل در ایام هفته وحدت گستاخی را از حد گذراندند و با درج کاریکاتوری موهن و دور از شأن، کینه خود را بروز دادند .
این اقدام نشریه فرانسوی، روی دیگر سکه ی بازی گروههای ضد اسلامی تکفیری است که نیت شوم آنها تخریب نورانیت و رحمانیت اسلام اصیل است به یقین نقش رژیم منحوس صهیونیستی و رد پای این رژیم سفاک در سلسله اقداماتی که در فرانسه اتفاق افتاده است از نگاه تیزبین و با بصیرت امت اسلامی پنهان نخواهد ماند و امت اسلام گریبان این رژیم جنایتکار را تا نابودی کامل آن رها نخواهد کرد و هدف اصلی و آرزوی دیرینه پدر موشکی ایران شهید تهرانی مقدم به فضل الهی حاصل خواهد شد.
کانون فرزندان شهید استان قزوین ضمن محکوم نمودن این اقدام شیطانی مزدوران جاهل و بی خرد، از دستگاه دیپلماسی کشور خواستار احضار سفیر فرانسه و اعلام اعتراض و انزجار خود به سردمداران آن می باشد.
در پایان کانون فرزندان شهید استان قزوین با ابراز انزجار از اقدام وقیحانه نشریه فرانسوی شارلی ابدو ، به کمپین عشاق محمد (ص) می پیوندد.

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان