۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین پروژه کشته‌سازی این بار به اسم کارگر کارخانه هپکو اراک/ مصطفی حمیدی; باور کنید زنده‌ام!+عکس
کد خبر: ۳۳۳۴۴۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ ساعت: ۱۴:۵۲ ↗ لینک کوتاه

گزارش؛

پروژه کشته‌سازی این بار به اسم کارگر کارخانه هپکو اراک/ مصطفی حمیدی; باور کنید زنده‌ام!+عکس

کانال‌های برانداز دروغ‌گو سعی داشتند با یک تشابه اسمی ساده کشته سازی جدیدی را رقم بزنند و همه‌چیز را با به‌کارگیری احساسات مردم به نفع خود تمام کنند.

 پروژه کشته‌سازی این بار به اسم کارگر کارخانه هپکو اراک/ مصطفی حمیدی; باور کنید زنده‌ام!+عکس
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ،پس از پیروزی انقلاب اسلامی و نابودی جریان استعمار، استکبار که مرگ فرزند نامشروع خود را در ایران پهناور مشاهده کرد این استقلال رفتاری و فکری را نپذیرفت و از همان ابتدا شروع به تهاجمات مختلف در عرصه‌های نظامی، اقتصادی، رسانه‌ای و فرهنگی کرد.

از همان ابتدا تفکر استکباری زمان‌هایی را برای نابودی جریان انقلابی مشخص می‌کرد و تمام تلاش خود و همراهانش را به کار می‌گرفت تا بتواند به هدف موردنظرش برسد.

پس از شکست‌های فراوان جریان سلطه‌گر تصمیم به فشارهای رسانه‌ای گرفت و با محوریت دروغ‌پراکنی و تهمت زنی فعالیت خود را آغاز کرد و ادامه داد و برای ضربه زدن به جریان انقلاب اسلامی از هیچ مسئله‌ای نگذشت و فشارهای متعدد را وارد کرد.

یکی از اصلی‌ترین حربه‌های دشمنان، کشته سازی و ربط دادن این مسئله به مشکلات روز جامعه و یا اعتراضات به‌حق مردمی بود و هست. کشته سازی‌ای که آوازه بلندش از سال ۷۸ و در ادامه آن در سال ۸۸ بلند بوده و در سال‌های اخیر هم با آن مواجه بوده‌ایم.

چند روز پیش بود که مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان مرکزی خبری ناگوار را با عنوان خودکشی جوان ۲۴ ساله با نام مصطفی حمیدی در روز ۱۸ دی در اراک منتشر کرد.

نکته قابل توجه در این مسئله این بود که بعد از انتشار این خبر جانسوز، حاشیه های عجیبی از سوی برخی کانال های معلوم الحال آغاز شد که نشان از آغاز یک فعالیت تبلیغاتی در راستای یک دروغ پراکنی گسترده داشت. دروغ پراکنی ای که با هدف کشته سازی و ارتباط دهی این حادثه با برخی از مشکلات اقتصادی کشور و در طول آن مشکلات اقتصادی برخی از شرکت ها مانند هپکو، صورت گرفت.

ماجرا از آن جا جالب شد که کانال های برانداز دروغ گو سعی داشتند با یک تشابه اسمی ساده کشته سازی جدیدی را رقم بزنند و همه چیز را با به کار گیری احساسات مردم به نفع خود تمام کنند.

این رسانه ها از نام مصطفی حمیدی مجد ۴۰ ساله که چندین سال است در کارخانه هپکو کار می کند سوء استفاده کرده و او را به جای جوان ۲۴ ساله با نام مصطفی حمیدی( فرد که خودکشی کرده است) جا زدند و عنوان کردند که فرد مورد نظر از کارگران معترض هپکو و یا همان فعال کارگری بوده و حال توسط نیروهای امنیتی به قتل رسیده است.

در همین راستا به سراغ کارگر کارخانه هپکو رفتیم و با او در این رابطه به صحبت نشستیم. در زیر مصاحبه کوتاهی از مصطفی حمیدی مجد در گفتگو با دیار آفتاب می خوانید:

مصطفی حمیدی مجد هستم که ۱۷ سال در شرکت هپکو فعالم. داستانی چند روز پیش در فضای مجازی منتشر شد که بعد از دو روز از این قضیه با خبر شدم و برای خودم نحوه مطرح کردن این موضوع بسیار خنده دار بود. در حال حاضر اعلام می‌کنم صحیح و سالم هستم و هیچ مشکلی برای من پیش نیامده است.

وی به موارد منتشر شده در رابطه با فرد از دنیا رفته اشاره کرد و گفت: پدرم در قید حیات هستند و از مدیران بازنشسته دادگستری استان بودند.

این کارگر کارخانه هپکو اظهار کرد: حتی تشابه اسمی ای هم بین ما وجود نداشته است زیرا دنباله نام من پسوند مجد هست و در شرکت هم اکثر همکاران به نام مجد من را می شناسند. از طرفی آن فرد ۲۴ سال داشته و من نزدیک به ۴۰ سال سن دارم و حتی از نظر سنی هم خیلی با هم فاصله داریم.

وی ادامه داد: فرد مورد نظر را تا به حال ندیده ام و نمیدانم چرا این اتفاق افتاد نمی دانم چرا این قضیه را منتشر کردند و چسباندند به هپکو. که طبق پرس و جویی که من کردم این فرد اصلا با هپکو ارتباطی نداشته است و این موضوع بسیار پیش پا افتاده و خنده دار بود و فکر نمی‌کردم این قدر جدی بشود و روی آن مانور داده باشند.

حمیدی مجد ضمن بیان اینکه رسانه های معاند قصد داشتند که این مسئله را به مشکلات کارگری گره بزنند بیان کرد: ما از مسئولین استان توقع داریم که مشکلات شرکت های این چنینی مثل هپکو را حل کنند تا بهانه ای به دست کسانی که در کشور نیستند و دشمن ما حساب می شوند داده نشود. بالاخره این ها مشکلات داخلی ماست و به کسی هم ربطی ندارد. مانند مشکلات درون یک خانواده می ماند و این مشکلات از خانواده خارج نمی شود و خودشان مشکلشان را در خانه حل می کنند. ما هم دوست داریم مسائل و مشکلاتمان در شهر خودمان حل شود حتی به استان و پایتخت هم نرسد چه برسد به غریبه ها! خیلی ها هستند که دنبال این داستان ها می گردند تا بگویند در ایران فلان شد و بهمان شد در صورتی که اصلا این مسائل نیست. مشکلات داریم نه اینکه نداریم همین الان هم در هپکو مشکلاتی است ولی دوست داریم مشکلاتمان توسط مسئولین استانی خودمان حل شود. امیدواریم چرخ تولید به صورت صد درصد راه بیفتد تا کسی نتواند از این مسائل  سوءاستفاده کند.

انتهای پیام/1404

منبع: دانا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان