۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین شناسایی ۱۲ کالا با جعل نشان استاندارد در قزوین
کد خبر: ۳۳۳۰۰۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۰/۹ ساعت: ۱۰:۲۵ ↗ لینک کوتاه

از ابتدای سال صورت گرفت؛

شناسایی ۱۲ کالا با جعل نشان استاندارد در قزوین

از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۲ کالا با جعل نشان استاندارد در استان قزوین شناسایی شد.

شناسایی ۱۲ کالا با جعل نشان استاندارد در قزوین
سیروس صارمی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان آذر ماه، در راستای اجرای طرح طاها و کنترل مراکز عرضه کالا از 4185 واحد صنفی استان بازرسی بعمل آمد.

وی افزود: این بازرسی‌ها منجر به کشف و شناسایی 12 کالا با نشان استاندارد جعلی شامل قند و شکر بسته بندی شده با نام تجاری نیلا و زردانه، اجاق گازخوراک پزی با نام تجاری رویال گاز، سیم بند تخت برق با نام تجاری لامع، زرین مس، البرز الکتریک و استحکام ، ضد یخ یک لیتری خودرو با نام تجاریسپاهان نوین، دوغ کیسه ای با نام تجاری رزیا و گلاب پاستوریزه با نام تجاری قیزل گول شد که کلیه کالاهای مذکور از سطح بازار جمع آوری شد.

مدیرکل استاندارد قزوین اذعان کرد: طبق تبصره ماده 756 قانون مجازات اسلامی مصوب 1392 هر کسی عمداً و بدون داشتن مستندات و مجوز رسمی داخلی و بین الملی و به منظور القاء شبهه در کیفیت تولیدات و خدمات از نام و علائم استاندارد ملی یا بین الملی استفاده نماید به حداکثر مجازات مقرر در این ماده محکوم خداهد شد.

این مسئول ضمن هشدار به متخلفان از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده موارد مشابه مراتب را با شماره تلفن 1517یا با سامانه پیامکی 1000001517 به این اداره کل گزارش نمایند تا با خاطیان طبق موازین و مقررات استاندارد بر خورد حقوقی انجام گیرد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان