۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین فجایع بشری در یمن تاسف‌بار است/ مجامع بین‌المللی به کشتار یمن رسیدگی کنند
کد خبر: ۳۳۲۰۷۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۸/۲۹ ساعت: ۱۱:۳۱ ↗ لینک کوتاه

بانوی ملی‌پوش قزوینی:

فجایع بشری در یمن تاسف‌بار است/ مجامع بین‌المللی به کشتار یمن رسیدگی کنند

بانوی ملی‌پوش قزوینی گفت: من به عنوان یک ورزشکار از مردم یمن حمایت می‌کنم و این مسئله هم باید در مجامع بین‌المللی به طور ویژه مورد توجه قرار گیرد.

فجایع بشری در یمن تاسف‌بار است/ مجامع بین‌المللی به کشتار یمن رسیدگی کنند
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین ؛ فاطمه اعتدادی درباره فجایع گسترده در یمن که از سوی رژیم آل سعود اتفاق می‌افتد اظهار کرد: این فجایع بشری بسیار تاسف‌بار است.

وی افزود: متاسفانه از دست ما کاری برنمی‌آید اما امیدواریم برای این مردم مظلوم و به ویژه کودکان بی‌گناه که مورد ظلم واقع شده‌اند کاری انجام شود.

ملی پوش فوتسال استان ابراز کرد: مردم ایران همواره برای دفاع از مظلومان و ظلم‌ستیزی در صحنه هستند و ما هم هر کاری که از دستمان بربیاید برای مردم یمن انجام می‌دهیم.

این بانوی مطرح ورزشکار تصریح کرد: من به عنوان یک ورزشکار از مردم یمن حمایت می‌کنم و این مسئله هم باید در مجامع بین‌المللی به طور ویژه مورد توجه قرار گیرد و سکوت سازمان‌های بین‌المللی در برابر این فاجعه بشری قابل قبول نیست.

وی بیان کرد: متاسفانه ابرقدرت‌ها و مستکبران در عرصه سیاست و منافع شخصی خود همه چیز را نادیده می‌گیرند و برای اینکه به قدرت برسند همه مسائل انسانی و بشری را زیر پا می‌گذارند.
انتهای پیام/2002

منبع: شاخص

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان