۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین برگزاری جشن‌های انقلاب پاسخ دندان‌شکنی به توطئه دشمنان است
کد خبر: ۳۳۲۰۳۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۸/۲۷ ساعت: ۱۴:۹ ↗ لینک کوتاه

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات استان قزوین:

برگزاری جشن‌های انقلاب پاسخ دندان‌شکنی به توطئه دشمنان است

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: در این چهل سال با همه کمبودها و وجود مشکلات که دشمنان از طریق حنگ تحمیلی و یا تحریم ایجاد کردند توانسته دستاوردهای بزرگی را نیز داشته باشد.

برگزاری جشن‌های انقلاب پاسخ دندان‌شکنی به توطئه دشمنان است
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ؛ حجت الاسلام علی قابل ظهر امروز(یکشنبه) در اولین جلسه اولین جلسه کارگروه کمیته روستایی و عشایری شورای سیاستگذاری و راهبرد ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان قزوین که با حضور معاونین و مدیران سازمان برگزار شد، اظهار کرد: دشمنان انسجام مردم ایران را هدف قرار داده و باید امید مردم را زنده کنیم و حول محور ولایت و رهبری و اصل نظام این وحدت را حفظ کرد.

وی بر لزوم اهمیت برگزاری جشن‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با مشارکت مردم تاکید کرد.
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین با اشاره به اهمیت برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اذعان کرد: در حالی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را برگزار می‌کنیم که مواجه با انواع توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی در جهت کم رونق کردن و از بین بردن چراغ فروزان انقلاب اسلامی هستند به حمداله این توطئه های دشمن نیز خنثی خواهد شد.

قابل افزود: امسال دهه مبارک فجر متفاوت است و جشن چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی هم بایستی بخوبی برگزار و دستاوردهای این انقلاب را برای مردم تبیین شود.

وی تصریح کرد: در این چهل سال با همه کمبودها و وجود مشکلات که دشمنان از طریق حنگ تحمیلی و یا تحریم ایجاد کردند توانسته دستاوردهای بزرگی را نیز داشته باشد که بایستی برای مردم بازگو شود.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین به نقش جهادسازندگی درپیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: جهاد سازندگی؛ خدمات شایانی به نظام و انقلاب داشته است.

قابل اضافه کرد: جهاد کشاورزی از جمله نهادهای پیشتاز در جریان انقلاب اسلامی بود و توانست تابلوی سنگرسازان بی سنگر را برای خود به عنوان یک افتخار نگه دارند و امروز هم همان جهاد است که اگر مسئولین با اعتماد اعلام می‌کنند که هیچ کمبودی در مایحتاج نداریم به اتکا به همین تلاش عزیزان جهاد کشاورزی است.

وی یادآور شد: درست است مشکلات وجود دارد و باید حل شود اما با همه مشکلات؛ کشور در مسیر پیشرفت به جلو قرار دارد.

این مسئول بر لزوم اهمیت برگزارش جشن‌های چهلمین سالکرد پیرورزی انقلاب اسلامی بعنوان یک کار بزرگ و ارزشمند اشاره و تاکید کرد: که دستاوردهای انقلاب اسلامی برای مردم و جوانان بیان شود.

قابل تاکید کرد: در برگزاری جشن‌های انقلاب بایستی یاد و خاطره شهدا را گرامی داشت.

وی ابراز کرد: انقلاب اسلامی یک انقلاب الهی است که هر کسی کوتاهی کند خودش ضرر خواهد کرد و هر کسی قدم و حرکتی برای تداوم آن بردارد خودش اجر آن را از خداوند خواهد گرفت.
انتهای پیام/2002


دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان