۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین پذیرش شهادت و جهاد در دانشجویان از روی خودآگاهی و بصیرت بود
کد خبر: ۳۳۱۹۳۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۸/۲۳ ساعت: ۱۰:۹ ↗ لینک کوتاه

فرمانده سپاه استان قزوین:

پذیرش شهادت و جهاد در دانشجویان از روی خودآگاهی و بصیرت بود

فرمانده سپاه استان قزوین گفت: پذیرش شهادت و جهاد در دانشجویان از روی خودآگاهی و بصیرت بود و این ارزش عمل را مضاعف می‌کند و دانشجویان شهید سرآمد آگاهان جامعه بودند.

پذیرش شهادت و جهاد در دانشجویان از روی خودآگاهی و بصیرت بود
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر  صبح قزوین  ، سردار محمد شاهرخی درچهارمین روز از کنگره ملی سه هزار شهید استان با محوریت اجلاسیه دانشگاهیان که صبح امروز در محل نمایشگاه‌های بین المللی قزوین برگزار شد، اظهار کرد: سلام و درود بر ارواح شهدا و ۴۵۰۰ شهدای دانشجویی کشور، به ۴۰ دانشجوی شهید استان قزوین و خالصانه ترین سلام‌ها را عرضه می‌کنیم.

وی افزود: پذیرش شهادت و جهاد در دانشجویان از روی خودآگاهی و بصیرت بود و این ارزش عمل را مضاعف می‌کند و دانشجویان شهید سرآمد آگاهان جامعه بودند.

فرمانده سپاه صاحب الامر استان قزوین گفت: شهدای دانشجو همچون ستارگانی هستند که هیچگاه خاموش نمی‌شوند و امروز هم آمدیم پیونددهندگان قلم و سلاح را گرامی بداریم و از کرامت اخلاقی شهدای دانشجو بگویند.

این مسئول ابراز کرد: دانشجوی ما ماندگار است و هویتی شیرین که با شهادت عجین شود دانشجوی شهید را می‌سازد.

وی عنوان کرد: آیت الله باریک بین، حجت الاسلام ابوترابی و حجت الاسلام علی اکبر ابوترابی گنجینه‌های استان قزوین هستند.

شاهرخی بیان کرد: عرض خوش آمدگویی خدمت دانشجویان، افسران جنگ نرم، نخبگان و نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، آیت الله اسلامی نماینده مجلس خبرگان و نمایندگان حاضر در مجلس، مسئولان دانشگاه‌ها و نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها داریم.

فرمانده سپاه استان قزوین ابراز کرد: عرض خیر مقدم ویژه نسبت به حضور سردار سرتیپ پاسدار حاجی زاده فرمانده دوران دفاع مقدس داریم.
انتهای پیام/۲۰۰۲

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان