۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین حدادی; ۲۰ هزار دلار خرج می‌کنند، ۲۰۰ هزار دلار پُزش را می‌دهند
کد خبر: ۳۲۹۲۲۷ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۷/۱۰ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

حدادی; ۲۰ هزار دلار خرج می‌کنند، ۲۰۰ هزار دلار پُزش را می‌دهند

قهرمان پرتاب دیسک بازی های آسیا گفت: فدراسیون ۲۰ هزار دلار برای من هزینه می‌کند، اما پس از مدال طلا به اندازه ۲۰۰ هزار دلار پُزش را می‌دهد.

حدادی; ۲۰ هزار دلار خرج می‌کنند، ۲۰۰ هزار دلار پُزش را می‌دهند

احسان حدادی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری صبح قزوین ، درمورد اینکه گفته شده است او در بازی‌هایی آسیایی دست کیهانی را بعد از کسب مدال بوسیده و حالا از او انتقاد می‌کند گفت: دو عکس در بازی‌های آسیایی موجود است که نشان می‌دهد فقط دست پدرم را بوسیدم آن هم به این دلیل که او اولین‌بار بود مسابقات من را از نزدیک مشاهده می‌کرد و چون می‌دانست طلا می‌گیرم آمد و من هم پس از مسابقه دستش را بوسیدم و حتی پایش را هم می‌بوسم اما آنکه گفته‌اند دست رئیس فدراسیون را بوسیدم اصلا درست نیست و من این موضوع را  پیگیری خواهم کرد که چطور این موضوع را مطرح کرده‌اند.

وی گفت: فدراسیون هزینه کرده و نتیجه‌اش را هم گرفته است. من در هفت ماهی که اردو بودم گفتم فقط 250 دلار پول توجیبی به من دادند اینکه می‌گویند ماهانه 20 هزار دلار و یورو هزینه کرده‌ایم به من که ندادند خرج  اردو و مربی بوده است. حتی هزینه پزشک من را هم ندادند. فکر می‌کنم هزینه اردو و مربی هم در تمام فدراسیون‌ها وجود دارد و همه این کار را می‌کنند. 

قهرمان بازی‌های اسیای تاکید کرد: فدراسیون گفته است ما کاری به وزارت ورزش و کمیته نداریم اما صالحی امیری گفته است باید تعامل وجود داشته باشد متاسفانه فدراسیون خیلی به این مسائل کار ندارد و تعامل برقرار نمی‌کند. حتی شنیده بودم کیهانی رئیس فدراسیون گفته بود من نمی‌خواهم احسان حدادی مدال بگیرد و چه کسی را باید ببینم در این 20 سالی که ورزش می‌کنم همیشه به خاطر مردم بوده و باید جواب هزینه‌هایی که از بیت‌المال برای من می‌شود را بدهند آن هم با مدال‌آوری. 

حدادی عنوان کرد: هر جا من مدال‌ آورده‌ام فدراسیون که بیشتر پزش را داده‌است 20 هزار دلار هزینه می‌کند اما 200 هزار یورو پز می‌دهند. کمیته و وزارت به دنبال ایجاد آرامش است مسئولان فدراسیون با این مصاحبه‌ها ارامش را از ورزشکار می‌گیرند. مقام معظم رهبری فرمودند شما خودتان مدال هستید اما رئیس فدراسیون می‌گوید من نمی‌خواهم ورزشکارم مدال بگیرد. چند روز پیش به او زنگ زدم و می‌خواستم صحبت کنم اما پس از دو دقیقه اعلام می‌کند قلبم مشکل پیدا کرده و نمی‌توانم صحبت کنم. در برنامه تلویزیونی هم که حضور داشتم من هیچ انتقادی نکردم. بعد از بازی‌های آسیایی کیهانی حتی به من تبریک هم نگفت آنوقت چطور می‌توانم و چرا باید دست او را ببوسم؟ 

حدادی درمورد اینکه کیهانی گفته است او با همه روسای فدراسیون‌های قبلی هم مشکل داشته است گفت: با هیچ رئیس فدراسیونی مشکل نداشتم هنوز هم با روسای قبلی مانند کفاشیان، داوری، کریمی و جلالی صحبت می‌کنم و مشاوره می‌گیریم برخی اوقات اختلاف سلیقه وجود دارد و این هم طبیعی است . با این فدراسیون هم مشکل ندارم فقط می‌خواهم آرامش را برقرار کند. من همیشه سرباز ورزش بوده‌ام اما اینکه بگویند با همه مشکل دارد اصلا درست نیست و اذهان عمومی را نسبت به ورزشکار بدبین می‌کند. 

وی تاکید کرد: الان فدراسیون آرامش ما را به هم می‌زند با وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک صحبت کردم و قرار شده این آرامش برقرار شود. متاسفانه فدراسیون نمی‌خواهد که مشکل حل شود و حرف‌های رئیس فدراسیون را از طریق دیگر به من منتقل می‌کند. من با وجود اینکه ناراحت بودم خودم با کیهانی تماس گرفتم اما متاسفانه او مسائل دیگری را مطرح می‌کند.

انتهای پیام/س

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان