۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین امروز، آخرین مهلت ثبت موکب‌های اربعین است
کد خبر: ۳۲۸۱۰۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۷/۳ ساعت: ۱۴:۱۱ ↗ لینک کوتاه

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین:

امروز، آخرین مهلت ثبت موکب‌های اربعین است

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین، سوم مهر را آخرین فرصت ثبت موکب‌ها در استان قزوین برای اربعین اعلام کرد.

امروز، آخرین مهلت ثبت موکب‌های اربعین است
حامد کبودوند در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین اظهار کرد: راه‌اندازی موکب در ایام اربعین نیازمند اخذ مجوز است و خادمین امام حسین(ع) برای راه اندازی موکب باید تا تاریخ سوم مهر ضمن ثبت نام در سامانه www.mokeb.org مدارک خود را نیز به ستاد اربعین استان تحول دهند.

وی افزود: امروز سوم مهر آخرین مهلت ارائه مدارک جهت اخذ مجوز موکب‌های اربعین در استان قزوین است.

مسئول کمیته مشارکت‌های مردمی، اسکان و تغذیه اربعین تصریح کرد: روال ثبت نام و اخذ پروانه موکب بدین شرح است که متقاضیان ابتدا باید اسکن رنگی از عکس 4×3 و صفحه اول گذرنامه‌ی حداکثر 5 نفر از اعضای هیئت امنای موکب با حجم کمتر از 100 کیلو بایت ( در صورت نداشتن گذرنامه اسکن کارت ملی ضروریست) تهیه کنند و با ثبت آن در سامانه ذکر شده کد رهگیری دریافت کنند.

وی تصریح کرد: مراجعه به ستاد استان مربوطه با ارائه کد رهگیری و اصل و کپی مدارک بارگذاری شده جهت بررسی و تطبیق مدارک با اطلاعات وارد شده در سامانه، تایید ستاد استان در سیستم و بررسی اعضای کمیته و تایید و صدور پروانه موکب از مراحل بعدی ثبت نام متقاضیان موکب‌ها است که باید تا پایان امروز انجام شود.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان دریافت خدمات توسط موکب‌ها را نیز منوط به ثبت موکب‌ها و دریافت مجوز از سوی آنان دانست و گفت: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین ارائه مدارک به آدرس خیابان طالقانی- نرسیده به خیابان حکم آباد-نبش کوچه طریقت-طبقه اول مراجعه کنند.

گفتنی است، سال گذشته بیش از 52 موکب از استان قزوین در اربعین به زائرین امام حسین(ع) خدمات ارائه کرد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان