۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین پرسپولیس و سپیدرود؛ دوئل پرفسور با جادوگر!/رونمایی از تراکتورسازی جدید!
کد خبر: ۳۲۷۶۱۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۶/۳۱ ساعت: ۱۴:۶ ↗ لینک کوتاه

هفته هفتم لیگ برتر فوتبال

پرسپولیس و سپیدرود؛ دوئل پرفسور با جادوگر!/رونمایی از تراکتورسازی جدید!

دو دیدار پایانی هفته هفتم لیگ برتر در تهران و مشهد برگزار می‌شود. در تهران پرسپولیس به مصاف تیم قعرنشین سپیدرود رشت می‌رود و تراکتورسازی بدون توشاک به مصاف پدیده می‌رود.

 پرسپولیس و سپیدرود؛ دوئل پرفسور با جادوگر!/رونمایی از تراکتورسازی جدید!
به گزارش سرویس ورزشی صبح قزوین  ، دو دیدار پایانی هفته هفتم لیگ برتر روز یکشنبه برگزار می‌شود.

نگاهی به این دو بازی می‌اندازیم:

پرسپولیس - سپیدرود رشت؛ دوئل پرفسور و جادوگر

پرسپولیس بعد از صعود به مرحله نیمه‌نهایی آسیا باید روز یکشنبه به مصاف آخرین تیم جدول لیگ برتر برود. پرسپولیس در بهترین وضعیت تیمی خود قرار دارد هرچند کمبود بازیکن در این تیم به دلیل محرومیت از سوی فیفا احساس می‌شود اما برانکو تلاش کرده تیمی را آماده کند که ستاره‌ اصلی‌اش خود پرسپولیس است. بازی با تیم قعرنشین کار راحتی نیست. هرچند این تیم با ۱۴ گل خورده ضعیف‌ترین خط دفاع لیگ را در اختیار دارد و هنوز هم بردی به دست نیاورده است. به هر حال حضور علی کریمی و علیرضا امامی‌فر دو پرسپولیسی سابق که به خوبی شرایط این تیم را می‌شناسند کار را برای پرسپولیس و برانکو سخت‌تر می‌کند. پرسپولیس در این مسابقه حسین ماهینی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. 

دوئل  پرفسور برانکو و علی کریمی که در فوتبال به جادوگر مشهور شده، دیدنی و هیجان‌انگیز خواهد بود. بخصوص اینکه برانکو همیشه از شاگردانش در تیم ملی تعریف و تمجید کرده است. آخرین قاب از تصویری حضور علی کریمی در تیم ملی با سرمربیگری برانکو لگدی بود که او به ساک ورزشی زد! اکنون باید دید در عرصه مربیگری علی کریمی چه اندوخته‌های دارد تا مقابل استادش ارایه کند. استادی که تجارب بین‌المللی زیادی در عرصه مربیگری هم دارد. سخت است که برای سپیدرود شانسی برای پیروزی در این دیدار قائل شد اما در فوتبال هیچ چیز غیرممکنی وجود ندارد. البته پرسپولیس هنوز شکستی نخورده است و می‌خواهد این رکورد خوبش را قبل از دربی پایتخت حفظ کند. شاید هم خط آتش پرسپولیس با منشا و علیپور و سیامک نعمتی مقابل ضعیف ترین خط دفاع لیگ قبل از دربی آتش‌بازی به راه بیندازند.

پدیده - تراکتورسازی تبریز؛ رونمایی از تراکتور جدید!

پدیده با ۵ برد متوالی صدرنشین لیگ برتر است و شاگردان یحیی با این حال هنوز مشکلات مالی زیادی دارند. پدیده مقابل تیم پرستاره تراکتورسازی به دنبال ششمین برد متوالی خود است. البته تراکتورسازی سرمربی گرانقیمت و مشهورش را دیگر در اختیار ندارد و جان توشاک بعد از حذف تراکتورسازی از جام حذفی و البته درگیری با اشکان دژاگه بعد از تعویضش دیگر سرمربی تراکتورسازی نیست. محمد تقوی فعلا هدایت این تیم پرستاره را برعهده گرفته است. تقابل تقوی با یحیی گل‌محمدی مربی کارنامه‌دار فوتبال ایران دیدنی‌ترین دوئل هفته خواهد بود. باید دید تراکتورسازی با رانندگی تقوی چه تیمی خواهد بود. آیا قرمزپوشان تبریزی می‌توانند نوار بردهای شاگردان گل‌محمدی را قطع کنند یا این پدیده همچنان به شگفتی‌سازی خود ادامه می‌دهد.

برنامه هفته هفتم لیگ برتر فوتبال:


شنبه 31 شهریور 1397‏
استقلال خوزستان- ذوب‌آهن ‏اصفهان‏- ساعت : ‏18:45 ‏ ورزشگاه:  غدیر اهواز
سایپا تهران- نفت مسجدسلیمان ‏‏- ساعت : ‏18:45 ‏ ورزشگاه:  پاس ‏قوامین تهران
نساجی مازندران- استقلال تهران‏- ساعت : ‏18:45 ‏ ورزشگاه:  شهید وطنی قائمشهر 
یکشنبه ‏‏اول مهرماه 1397‏
پرسپولیس تهران- سپیدرود رشت‏- ساعت : ‏18:45 ‏ ورزشگاه:  آزادی تهران
پدیده مشهد- تراکتورسازی تبریز‏- ساعت : ‏19ورزشگاه:  امام رضا (ع)‏  مشهد

انتهای پیام/1404

منبع: دانا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان