۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین بیش از ۱۵۰عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس اجرا می‌شود
کد خبر: ۳۲۷۵۳۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۶/۳۱ ساعت: ۱۰:۱۸ ↗ لینک کوتاه

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز:

بیش از ۱۵۰عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس اجرا می‌شود

فرمانده سپاه شهرستان البرز با بیان اینکه بیش از ۱۵۰عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس اجرا می‌شود، عنوان کرد: همه برنامه‌های هفته دفاع مقدس با محوریت کنگره ملی ۳۰۰۰ شهید استان قزوین برگزار می‌شود.

بیش از ۱۵۰عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس اجرا می‌شود
سرهنگ اسماعیل طاهرخانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین اظهار کرد: ایام دفاع مقدس یادآور دلاوری‌های رزمندگان است که با ایثار و فداکاری و نثارجان خود از ایران و انقلاب اسلامی دفاع کردند.

وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس افزود: رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس همچون یاران با وفای امام حسین(ع) از انقلاب حسینی‌وار و زینب‌گونه از انقلاب دفاع کردند.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز اذعان کرد: از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس دیدار با ائمه جمعه شهر الوند و محمدیه و برگزاری همایش‌های بصیرت افزایی و همایش رزمندگان با بیش از 2500 نفر رزمنده شهرستان البرز است.

این مسئول بیان کرد: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید زنگ ایثار و مقاومت در مدارس شهرستان البرز نواخته خواهد شد.

وی با بیان اینکه بیش از 150عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس اجرا می‌شود، عنوان کرد: عطرافشانی مزار شهدا و برگزاری یادواره شهدا در سطح شهرستان و دیدار با خانواده شهدا از دیگر برنامه‌های سپاه در شهرستان البرز است.

طاهرخانی در پایان بیان کرد: همه برنامه‌های هفته دفاع مقدس با محوریت برگزاری کنگره ملی ۳۰۰۰ شهید استان قزوین و با محوریت آشنایی جوانان دهه چهارم انقلاب با رشادت‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس برگزار می‌شود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان