۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین ترافیک سنگین در محورهای مواصلاتی استان
کد خبر: ۳۲۷۱۴۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۶/۲۷ ساعت: ۱۳:۱ ↗ لینک کوتاه

رئیس پلیس راه استان خبرداد:

ترافیک سنگین در محورهای مواصلاتی استان

رئیس پلیس راه استان قزوین از ترافیک نیمه سنگین در محورهای کرج - قزوین ، قزوین - رشت و قزوین - زنجان خبرداد.

ترافیک سنگین در محورهای مواصلاتی استان
سرهنگ نصرالله بیگلری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین  اظهار کرد: با توجه به مصادف شدن روزهای پایانی تعطیلات تابستانی با روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی در حال حاضر در محورهای کرج - قزوین، قزوین - رشت و قزوین - زنجان، شاهد ترافیک پرحجم هستیم.

وی افزود: از بعد از ظهر امروز میزان ترافیک در این محورها سنگین شود، امروز از ساعت ۱۲ تا ۲۴ در محور قزوین - رشت و بالعکس تردد کامیون و تریلر به جز حاملان مواد سوختنی و فاسد شدنی ممنوع است.

این مسئول اضافه کرد: همچنین تردد موتور سواران و توقف وسایل نقلیه در حاشیه آزادراه‌ها ممنوع است.

تردد بیش از یک میلیون خودروها در جاده‌های قزوین
وی گفت: برای جلوگیری از تخلفات رانندگی ۶ایستگاه پلیس راه در جاده‌های استان مستقر است و گشت‌های محسوس و نامحسوس افزایش می‌یابد.

رئیس پلیس راه استان اضافه کرد: ۲۶ دستگاه دوربین هوشمند ثابت و ۴۸ دستگاه دوربین کنترل سرعت دستی برای کنترل تخلفات رانندگی فعال است.

بیگلری با اشاره به تردد روزانه ۲ هزار دستگاه اتوبوس از محورهای مواصلاتی استان گفت: نظارت و کنترل مستمر بر رفتار رانندگان ناوگان مسافربری به ویژه رانندگان اتوبوس‌ها با سامانه هوشمند کنترل الکترونیکی با دقت انجام خواهد شد.

وی افزود: پلیس با قاطعیت و بدون اغماض با تخلفات رانندگان متخلف و توقیف خودروهای آنان برخورد خواهد کرد.

رئیس پلیس راه استان از رانندگان خواست قبل از شروع سفر از سلامت فنی وسیله نقلیه خود اطمینان یابند و در زمان رانندگی سرعت مطمئن را رعایت کنند، در روزهای تعطیل روزانه بیش از یک میلیون خودروها در جاده‌های استان قزوین تردد می‌کنند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان