۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین رشد مشارکت مردم قزوینی در جشن عاطفه‌ها
کد خبر: ۳۲۵۲۴۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۶/۱۵ ساعت: ۱۴:۵۱ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اعلام کرد:

رشد مشارکت مردم قزوینی در جشن عاطفه‌ها

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: در نخستین روز از جشن عاطفه‌ها میزان مشارکت مردم قزوین در جشن عاطفه‌ها رشد محسوسی داشته است و کمک‌های خیران به طور مستمر ادامه دارد.

رشد مشارکت مردم قزوینی در جشن عاطفه‌ها
مجید مومنی، در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین با تقدیر از حضور مردم در عرصه خدمت به محرومان بیان کرد: علیرغم مشکلات اقتصادی، در نخستین روز از جشن عاطفه‌ها میزان مشارکت مردم قزوین در جشن عاطفه‌ها رشد محسوسی داشته است و کمک‌های خیران به طور مستمر ادامه دارد.

وی ادامه داد: سال گذشته مردم قزوین یک میلیارد و 672 میلیون تومان به دانش آموزان نیازمند کمک کردند که پیش بینی می‌کنیم این رقم در سال جاری به نزدیک چهار میلیاردتومان برسد.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین با اشاره به کمک‌های خیران و نیکوکاران افزود: امروز در نخستین دقایق آغاز جشن عاطفه‌ها نیز شهرداری قزوین با کمک 40میلیون تومانی، یکی از نمایندگان استان در مجلس با کمک پنج میلیون تومانی و استانداری قزوین نیز با کمک پنج میلیون تومانی به یاری دانش آموزان نیازمند شتافتند.

وی افزود: امسال جشن عاطفه‌ها با شعار " #لبخند-مهر بسته به مهر شما" در دو ‌مرحله، ۱۵ و ۱۶ شهریور در پایگاه‌های اصلی کمیته امداد و میعادگاه‌های نمازجمعه سراسر استان و همچنین ۱۱مهرماه در سطح مدارس برگزار می‌شود.

مومنی یادآورشد: خیران و نیکوکاران می‌توانند با شماره گیری کد # ۰28*۸۸۷۷*، تلفن نیکوکاری 33808-028 و یا از طریق سایت امداد کمک های خود را به حساب خانوارهای نیازمند واریز کنند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان