۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین ۴ انبار کالای احتکار شده در آبیک شناسایی شد
کد خبر: ۳۲۲۶۰۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۵/۳۰ ساعت: ۱۵:۴۳ ↗ لینک کوتاه

️ فرمانده انتظامی استان قزوین:

۴ انبار کالای احتکار شده در آبیک شناسایی شد

️ فرمانده انتظامی استان قزوین از شناسایی و کشف ۲ انبار لوازم خانگي و ۲ انبار موادخوراکی احتکار شده به ارزش تقریبی ۴۵ ميليارد ريال در شهرستان آبیک خبر داد.

۴ انبار کالای احتکار شده در آبیک شناسایی شد
سردار مهدی محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: مبارزه و مقابله با احتکار و جرایم اقتصادی به خصوص در شرایط پیش آمده کشور و همچنين ناامن ساختن بستر ارتکاب جرم براي محتکران کالا، امری لازم و ضروری است که پلیس قزوین با جدیت پیگیر موضوع بوده است.

وی ادامه داد: با توجه به اقدامات اطلاعاتی مستمر و تلاش شبانه روزی در روز گذشته توسط پلیس اطلاعات و امنیت عمومی، 2 انبار احتکار لوازم خانگی و 2 انبار خوراکی در شهرستان آبیک شناسایی و کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی افزود: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با هماهنگی مقام قضائی و در حضور کارشناسان سازمان صنعت و معدن از 2 انبار لوازم خانگی در شهرک صنعتی " کاسپین" بازدید که در بازرسی به عمل آمده، 412 دستگاه ماشین لباسشویی، 39 دستگاه تلویزیون ال ای دی و 127 دستگاه یخچال فریزر کشف شد.

فرمانده انتظامی استان اضافه کرد: در بازدید ماموران از 2 انبار احتکار مواد خوراکی در شهر آبیک نیز مقادیر قابل توجهی انواع روغن خوراکی، قند، شکر، خشکبار، ماکارونی و آب معدنی که به صورت غیر مجاز دپو شده بود، کشف شد.

محمودی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش تقریبی 45 میلیاردی برای کالای احتکار شده برآورد کردند، ابراز کرد: 4 انبار با دستور مقام قضائی پلمب شد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان