۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین مذاکره با امریکا یعنی عقب ماندن از قافله پیشرفت/ جای مطالبه‌گری کف خیابان نیست
کد خبر: ۳۲۲۶۰۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۵/۳۰ ساعت: ۱۵:۴۳ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی فقیه در سپاه استان قزوین بیان کرد

مذاکره با امریکا یعنی عقب ماندن از قافله پیشرفت/ جای مطالبه‌گری کف خیابان نیست

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: مذاکره با امریکا یعنی عقب ماندن از قافله پیشرفت و توسعه در همه ابعاد، از سوی دیگر عزت و استقلال خود را از دست خواهیم داد.

مذاکره با امریکا یعنی عقب ماندن از قافله پیشرفت/ جای مطالبه‌گری کف خیابان نیست
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ؛ حجت الاسلام علی معبودی، امروز(سه شنبه) در نشست خبری با اصحاب رسانه در سالن اجتماعات سپاه استان اظهار کرد: سران امریکا به صراحت اعلام کرده اند که نباید اجازه دهیم انقلاب اسلامی ایران جشن ۴۰ سالگی خود را برگزار کند.

وی افزود: امریکایی‌ها اطمینان دارند که برگزازی جشن ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی ایران به معنای مرگ کامل فرهنگ و سیاست ضد انسانی غرب است، بنابراین برای اینکه خود را از مرگ نجات دهند به دنبال پیاده کردن نقشه‌های شوم هستند.

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اذعان کرد: دلیل دوم این است که آمریکایی‌ها صداهایی از داخل شنیدند و به نقشه‌های شوم خود امید بسته اند؛ لذا برخی از اقدامات امریکایی‌ها را امیدوار کرده، می‌توانند انقلاب را در ۴۰سالگی از بین ببرند.

معبودی ادامه داد: امریکایی‌ها به شدت از چند مسئله زجر می‌کشند و در تلاشند از آن خلاص شوند که نخستین آنها اصل پیروزی انقلاب است، انقلاب ما و دستاوردهایش خاری در چشم دشمنان ما است.
 
وی عنوان کرد: دومین موضوعی که امریکایی‌ها را زجر می‌دهد دستاوردهای عظیم درونی و بیرونی انقلاب اسلامی در این ۴۰سال است.

این مسئول تصریح کرد: امریکایی‌ها می‌گویند این همه موانع برای ایران ایجاد کردیم اما ایران در  حوزه‌های مختلف نه تنها در منطقه حرف اول را می‌زند، بلکه در جهان نیز حرفی برای گفتن دارد.

معبودی گفت: ماندگاری انقلاب در برابر تمام اقدامات براندازانه سومین مسئله ای است که به شدت آمریکایی‌ها را زجر می‌دهد.

با فساد باید برخورد قاطع شود
وی با بیان اینکه گسترش نفوذ انقلاب اسلامی درجهان آمریکایی‌ها را زجر می‌دهد، افزود: انقلاب اسلامی ایران تا مغز استخوان آمریکایی‌ها نفوذ پیدا کرده است، آنها هزینه‌های گزافی برای سرنگونی نظام صرف کردند که در نهایت باعث آبروریزی آنها شده است.

این مسئول با اشاره به امنیت بالای ایران اسلامی، اضافه کرد: در میان این دریای طوفان زده این کشتی به آرامی و منطقی در حال حرکت است، از سوی دیگر کارشناسان غربی معتقدند ایران اسلامی به صورت یک امپراتوری جدید ظهور پیدا کرده است.

وی عنوان کرد: راهبرد فعلی امریکا راهبرد مادون جنگ نظامی است، بنابراین یک سری اقدامات دیگر در دستورکار دارند که تضعیف مولفه‌های اقتدار نظام و قدرت دفاعی ایران از آن جمله است.

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: امروز جنگ را از داخل کشور به مرزهای اسرائیل بردیم، زیرا اگر جنگ را به داخل ایران می آوردیم باید هزینه‌های چندین برابری پرداخت می‌کردیم.

معبودی افزود: راه اندازی جنگ روانی پیچیده در داخل کشور یکی دیگر از برنامه‌های دشمنان علیه این نظام است و سعی دارند از نقاط ضعف داخلی استفاده کنند که از آن جمله می‌توان به فساد اشاره کرد.

وی اظهار کرد: اگر امروز در بخشی از نظام فساد وجود دارد و باید با آن برخورد شود، نشانه زنده بودن نظام است، اما دشمن می‌خواهد از این موضوع به عنوان نقطه ضعف استفاده کند.

این مسئول با اشاره به ترفند دشمنان در سوءاستفاده از مطالبه گری به حق مردم و تبدیل آن به آشوب عنوان کرد: دشمن سعی دارد این مطالبه گری را به خیابان بکشد تا به هدف خود که نرسیدن انقلاب به جشن چهل سالگی است، دست پیدا کند.

عمق دشمنی امریکا نسبت به مردم ایران بیان شود
معبودی تصریح کرد: امروز حضور مردم در خیابان‌ها برای مطالبه‌گری به هیچ عنوان صحیح نیست،
مردم داغ تابستان گرم و سوزان مدنظر دشمن را بر دل آنها گذاشتند و با بصیرت و نجابت توطئه دشمن را خنثی کردند.

وی گفت: دشمنان نظام برای رسیدن به هدف خود این طرز فکر را القا می‌کنند که حل تمام مشکلات در به رسمیت شناختن این رژیم غاصب است، در صورتی که استقلال ما در ایستادگی در مقابل زورگویان است.

نماینده ولی فقیه در ساه صاحب الامر(عج) استان قزوین افزود: القا فروپاشی نظام در ذهن مردم یکی دیگر از برنامه‌های دشمنان در مقابله با این نظام مقدس است.

وی اضافه کرد: نخستین رسالت ما بیان عمق دشمنی امریکا نسبت به مردم ایران برای اقشار مختلف جامعه است، مذاکره با امریکا یعنی عقب ماندن از قافله پیشرفت و توسعه در همه ابعاد، از سوی دیگر عزت و استقلال خود را از دست خواهیم داد.

معبودی عنوان کرد: باید به مردم بگوییم که مذاکره با امریکا، عزت ما را خدشه دار می‌کند، باید بدانیم تنها مسیری که ایران اسلامی را به اهداف و آرمان‌هایش برساند فقط برقراری جمهوری اسلامی است.

وی در پایان یادآور شد: اگر ما وظیفه خود را به درستی انجام دهیم قطع به یقین دشمنان نظام موفق نمی‌شوند و این انقلاب نه تنها جشن ۴۰ سالگی، بلکه سالروز ۴۰۰ سالگی خود را هم جشن خواهد گرفت.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان