۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین مالکیت مجموعه گردشگری کامان و زرشک تعیین تکلیف شود
کد خبر: ۳۱۱۷۶۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۳/۲۸ ساعت: ۱۴:۳۶ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین:

مالکیت مجموعه گردشگری کامان و زرشک تعیین تکلیف شود

استاندار قزوین در جریان بازدید از منطقه گردشگری کامان و زرشک گفت: در گام اول باید مالکیت این مجوعه میان سه سهام دار آن مشخص شود و در مرحله بعد برای مدیریت درآمد و هزینه آن اقدام شود.

مالکیت مجموعه گردشگری کامان و زرشک تعیین تکلیف شود
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ عبدالمحمد زاهدی، استاندار قزوین در جلسه ای که در محل تله سی یژ کامان و زرشک برگزار شد، اظهار کرد: این منطقه به دلیل نزدیکی به قزوین با فاصله ۲۰ کیلومتری و داشتن چشم اندازهای طبیعی و طبیعت بکر خود می تواند جذابیت های زیادی برای مردم و گردشگران ایرانی و خارجی داشته باشد.

وی افزود: توقف پروژه با حجم سنگین سرمایه گزاری انجام شده منطقی نیست و مردم را از داشتن یک نقطه گردشگری ارزشمند محروم کرده و باید این موضوع بسرعت تعیین تکلیف شود.

این مسئول تصریح کرد: ابتدا باید وضعیت سه سهامدارشامل شهرداری قزوین، محمدیه و سازمان همیاری‌ها مشخص شود و سپس با تشکیل کمیته راهبردی برای مدیریت مجموعه تدبیر کنیم.

استاندار قزوین یادآورشد: ما به عنوان دولت آماده ایم زیرساخت‌های لازم از جمله آب، برق، گاز و جاده را در این منطقه آماده کنیم و سپس با جذب سرمایه گزار برای مدیریت و راه اندازی آن اقدام مناسب صورت گیرد.

وی تصریح کرد: این موضوع در حداکثر یک ماه باید تعیین تکلیف شود و برای این که سرمایه گذاری انجام شده از بین نرود باید بسرعت تله سی یژ که مشکلات استاندارد را حل کرده راه اندازی شود تا زمینه رونق سایر بخش‌ها را مهیا کند.

زاهدی گفت: طرح جامع این منطقه باید ضمن بازنگری عملیاتی شود تا با فعال شدن سایر بخش‌های رفاهی، ورزشی، گردشگری و اقامتی فضای مناسبی برای تفریح و سرگرمی مردم به بهره برداری برسد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان