۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین ۴ تن فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف در قزوین معدوم شد
کد خبر: ۲۹۹۱۵۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۹ ساعت: ۱۱:۱۵ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل دامپزشکی استان:

۴ تن فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف در قزوین معدوم شد

مدیرکل دامپزشکی استان قزوین گفت: بیش از ۴ تن فرآورده خام دامی غیر قابل مصرف در ایام نوروز در قزوین از چرخه مصرف خارج شد.

۴ تن فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف در قزوین معدوم شد
سید بهمن نقیبی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین با بیان اینکه خدمات رسانی دولت در ایام نوروز تعطیل نیست، اظهار کرد: طرح تشدید نظارت‌های بهداشتی دامپزشکی در ایام نوروز بر مراکز تولید، عرضه و رستوران‌ها هر ساله در دستور کار دامپزشکی است که در همین راستا اکیپ‌های بازرسی دامپزشکی در ساعات صبح و بعد از ظهر و ایام تعطیل بر این مراکز نظارت خواهند کرد.

وی تصریح کرد: از ۲۵ اسفند لغایت ۵ فروردین سال جاری ۴هزار و ۱۳۲ کیلو گرم گوشت قرمز، مرغ، ماهی غیر قابل مصرف ازکشتارگاه‌ها، مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی و رستوران‌ها ضبط و از چرخه مصرف خارج شده است.

مدیرکل دامپزشکی استان تصریح کرد: در طی همین مدت ۱۳۰۰ نفر-ساعت، ۲۹ مورد برخورد با عرضه کنندگان غیرمجاز فرآورده‌های خام دامی داشته اند.

نقیبی در پایان اضافه کرد: نظارت‌های بهداشتی دامپزشکی در این ایام ۲۴ ساعته بوده و عموم مردم در صورت مشاهده موارد تخلف می‌توانند ضمن تماس با شماره ۴ رقمی ۱۵۱۲ و یا ارسال پیامک به سامانه پیامکی ۵۰۰۰۱۵۱۲ اداره کل دامپزشکی استان قزوین را در برخورد با تخلفات یاری برسانند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان