۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین ۱۲ فروردین، روز فرقان است/ مبارزه عملیاتی با قاچاق و مفاسد اقتصادی ضروری است
کد خبر: ۲۹۹۱۳۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۹ ساعت: ۱۰:۱۴ ↗ لینک کوتاه

بیانیه شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان قزوين:

۱۲ فروردین، روز فرقان است/ مبارزه عملیاتی با قاچاق و مفاسد اقتصادی ضروری است

در بیانیه شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان قزوين آمده است: دوازدهم فروردین، سرآغاز حیات واقعی انقلاب اسلامی و نخستین گام در راه استقرار حکومت متکی بر آرای واقعی مردم بود، در یک کلام، ۱۲ فروردین روز فرقان است.

۱۲ فروردین، روز فرقان است/ مبارزه عملیاتی با قاچاق و مفاسد اقتصادی ضروری است
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ؛ شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان قزوين بمناسبت یوم الله دوازدهم فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران بیانیه ای به شرح زیر منتشر کرد:

بسمه تعالی
"دوازدهم فروردین، از بزرگترین اعیاد مذهبی ماست. ملت ما باید این روز را عید بگیرند وزنده نگه دارند." امام خميني (ره)

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین، ضمن گرامیداشت تقارن سال نو شمسی با حلول ماه با فضیلت رجب المرجب وتبریک مناسبت‌های نورانی آن و اعیاد مسعود نوروز و رجبیّه و با آرزوی نوروزی شاد و شیرین و سالی پر از خیر و برکت، نشاط و شادابی توأم با معنویت، با صدور بیانیه‌ای به مناسبت بزرگداشت سی و نهمین سالگرد یوم‌‌الله دوازدهم فروردین، اعلام داشت.

در این بیانیه آمده است: نهال انقلاب اسلامی که با نثارخون بهترین فرزندان ایران رشد کرده بود، سرانجام در 22 بهمن 1357 به بار نشست و با پیروزی انقلاب اسلامی، زمینه مهم ترین همه پرسی تاریخ ایران زمین، جهت تعیین نوع حکومت، فراهم شد.

دوازدهم فروردین، سرآغاز حیات واقعی انقلاب اسلامی و نخستین گام در راه استقرار حکومت متکی بر آرای واقعی مردم و روز شناساندن پیروان و دشمنان انقلاب و جدا کردن صف آنان است، در یک کلام، 12 فروردین روز فرقان است.

در ادامه این بیانیه تاکید شده است: در روز پربرکت 12 فروردین، نظامی متولد شد که نور اسلام عزیز را، دگر باره، نه فقط در ایران، بلکه در سراسر جهان متجلّی ساخت و ساختار جدید سیاسی و اجتماعی، بر مبنای آرای اکثر مردم (2/98 درصد) تثبیت شد و رسما نظام جمهوری اسلامی را، ملت مسلمان ایران تأیید کرد و حكومتی شكل گرفت كه شعار اصلی آن استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی بود.

چه زیبا و خاطره انگیز است، عدد دوازده، شمار ماه‌های سال در نزد خدا 12 ماه است؛ دوازده برگزیده خداوند، در میان بنی اسرائیل؛ دوازده چشمه که به فرمان خدا برای بنی اسرائیل در دوران سرگردانی از زمین جوشید؛ دوازده برج فلکی و آنگاه دوازده امام معصوم که درود خدا بر آنان باد. دوازدهم بهمن نیز، روز فرود خمینی کبیر بر سرزمین نور است و اینک دوازدهمین روز از فروردین؛ روز جمهوری اسلامی ایران.

این روز مقدس، این یوم الله پر بركت سرآغاز حیات واقعی اسلام در عصر دنیامداران و دنیاپرستان است كه از معنویت و روحانیت گسسته و سعادت خود را در پیروی از امیال و آرزوهای حیوانی خود می‌دانند.

این بیانیه اذعان می‌کند: بی‌تردید ملت سرفراز ايران اسلامي در سال ۱۳۹7 در تحقق شعار «حمایت از کالای ایرانی » و در این شرایط حساس، با تلاش و کوشش مضاعف در عرصه‌های گوناگون، توان و اعتقاد خود به ولی امر مسلمین و نظام مقدس جمهوری اسلامی را با دوری از هرگونه اختلاف و تفرقۀ اختلاف‌افکنان، معاندان، منافقان و با حفظ استقلال ملی و وحدت حول محور ولایت فقیه و با اجرای کامل سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در میدان عمل و پیاده‌سازی جهاد اقتصادی بر روی زمین و مبارزۀ جدی و عملیاتی با قاچاق و مفاسد اقتصادی(کالا و ارز) همراه با احیاء و به حرکت درآوردن چرخ‌های تولید داخلی و افزایش و تمرکز بر روی تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه‌های ایرانی و اتکا به توان جوانان برومند و دانشمندان جوان ایران اسلامی و با به‌کارگیری نیروی کار بومی و مدیریت هوشمندانۀ مدیران، حماسۀ اقتصادی را محقق ساخته و بار دیگر به"استقلال و آزادی، جمهوری اسلامی" و عزت و شرف، اقتدار و وحدت ملی رأی آری داده تا افتخاری دوباره در دفتر خاطرات ایران اسلامی ثبت شود.

"شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان قزوين" 
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان