۲۲/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۲ چهارشنبه

صبح قزوین اعزام ۱۰۰۰نفر از مردم قزوین به مناطق عملیاتی جنوب کشور
کد خبر: ۲۹۸۸۵۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۵ ساعت: ۱۰:۳۱ ↗ لینک کوتاه

صبح امروز صورت گرفت:

اعزام ۱۰۰۰نفر از مردم قزوین به مناطق عملیاتی جنوب کشور

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین گفت: صبح امروز۱۰۰۰ نفر از بسیجیان و مردم شهرهای اقبالیه، محمود آباد، الموت و طارم سفلی، کوهین و شینقر در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیانی جنوب کشور اعزام شدند.

اعزام ۱۰۰۰نفر از مردم قزوین به مناطق عملیاتی جنوب کشور
مهدی صادق‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین با تبریک سال نو اظهار کرد: ۱۰۰۰ نفر از بسیجیان و مردم شریف شهرهای اقبالیه، محمود آباد، الموت و طارم سفلی، کوهین و شینقر با همکاری ادارات و بخش‌های مربوطه، در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیانی جنوب کشور اعزام شدند.

وی عنوان کرد: ۸۰۰ نفر از زائرین در قالب کاروان و ۲۰۰ نفر هم زائرین خودجوش و خارج از کاروان در اردوگاه صاحب الامر (عج) خرمشهر به کاروان می‌پیوندند.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین بیان کرد: زائرین در طول مدت حضور خود که به مدت 4 روز است؛ از برخی مناطق عملیاتی از جمله شلمچه، طلائیه، هویزه، دهلاویه، اروندکنار، معراج شهداء بازدید خواهند کرد.

وی با بیان اینکه برنامه‌های متنوعی برای زائرین در طول سفر تدبیر شده است، تصریح کرد: برنامه‌های متنوع فرهنگی از قبیل تهیه و توزیع بروشور، اقلام فرهنگی، برگزاری مسابقات فرهنگی و اهداء جوائز انجام خواهد گرفت و تلاش شده است که اردوهای راهیان‌نور با بهترین کیفیت نسبت به سال‌های گذشته برگزار شود.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان