۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین درباره تراول گیت زهرا رهنورد برای هنجارشکنان حجاب/ فتنه‌گران از هیچ کار خبیثانه‌ای دریغ نمی‌کنند +تصاویر
کد خبر: ۲۷۳۴۶۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ ساعت: ۷:۳۴ ↗ لینک کوتاه

رسوایی جدید برای سران فتنه

درباره تراول گیت زهرا رهنورد برای هنجارشکنان حجاب/ فتنه‌گران از هیچ کار خبیثانه‌ای دریغ نمی‌کنند +تصاویر

ژیلا بنی یعقوب از محکومان فتنه ۸۸ و روزنامه نگار اصلاح طلب مدعی شده که افرادی با وی تماس گرفته اند تا آنها را با مریم شریعتمداری برای ارسال هدیه مرتبط سازد. ژیلا بنی‌یعقوب در توئیتی مسئولیت تحویل بسته را پذیرفت و پای دو واسطه را به میان آورد.

 درباره تراول گیت زهرا رهنورد برای هنجارشکنان حجاب/ فتنه‌گران از هیچ کار خبیثانه‌ای دریغ نمی‌کنند +تصاویر
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ،  یکی از دخترانی که به دختران خیابان انقلاب معروف است از بسته پولی رونمایی کرده که از سمت زهرا رهنورد دریاف کرده و آن ار اقدام وقیحانه  نامیده است.

 مریم شریعتمداری که به خاطر هنجارشکنی و کشف حجاب در مکان عمومی بازداشت و به قید وثیقه آزاد است، اعلام کرده که پس از جلسه دادگاه شخصی بسته ای به وی داده که در آن دسته ای تراول 50 هزار تومانی بوده است. وی عنوان داشته واسطه به او گفته است که این هدیه از طرف یکی از محصوران است.

توئیت مریم شریعتمداری

در حالی این رسوایی از سوی یکی از فتنه گران 88 برملا شده که جریان اصلاح طلب حامی فتنه سعی می کند تا آن را لاپوشانی کند و پای رهنورد را از تراول گیت خارج کند. ژیلا بنی یعقوب از محکومان فتنه 88 و روزنامه نگار اصلاح طلب مدعی شده که افرادی با وی تماس گرفته اند تا آنها را با مریم شریعتمداری برای ارسال هدیه مرتبط سازد. ژیلا بنی‌یعقوب در توئیتی مسئولیت تحویل بسته را پذیرفت و پای دو واسطه را به میان آورد. مریم شریعتمداری نیز اذعان کرده «خانم بنی یعقوب واسطه این هدیه بودن. از ایشون در مورد صحت موضوع سئوال کنید.»

همچین یکی از روزنامه نگاران روزنامه زنجیره ای شرق در اظهارنظری مسئولیت گرفتن هدیه از دو نفر فعال سیاسی اصلاح طلب را قبول می کند که می بایست آن را به دست مریم شریعتمداری برسانند: « دو تن از فعالین سیاسی قابل اعتماد بسته‌ای دست من رساندند و تاکید داشتند هدیه به نیت محصورین داده شود.برداشت ما این بود که محصوران داده‌اند.»

این رسوایی در حالی ادامه پیدا کرد که یکی از دختران سران فتنه در توئیتی اعلام کرد که ارتباط رهنورد با بیرون قطع است و چنین هدیه ای را تکذیب کرده است. این در حالیست که سران فتنه در موارد متعدد برای انجام امور بانکی و درمانی از حصر خارج شده اند و حتی نشانه های دیگر بر عدم صحت این گزاره وجود دارد.
 

از سوی دیگر مصطفی تاجزاده، فعال افراطی اصلاح طلب نیز پای خود را برای ماله کشی این رسوایی وسط کشیده و اعلام کرده حاضر است مسئولیت آن را برعهده بگیرد و به سایر سوالات پاسخ دهد. در همین حال از سوی بسیاری از مخاطبان در شبکه های اجتماعی اقدام رهنورد در دفاع از بی حجابی و هبه کردن کادو به خاطر برداشتن روسری مورد شماتت قرار گرفته و ابهامات زیادی را مطرح کرده اند.
یکی از کاربران اصلاح طلبان و ماله کشان رسوایی تراول گیت را دربرابر این سوال قرار داده است که چگونه ادعا می کنند نمی شود از حصر به بیرون چیزی فرستاد:» در ماجرای هدیه #رهنورد به مریم شریعتمداری یکی از #دختران_خیابان_انقلاب دو سوال باید بدون جواب نماند؛

۱. اگر نمی شود پول از حصر بیرون بیاید چگونه نقاشی دختران انقلاب توسط رهنورد بیرون آمد؟
۲. چرا اصلاح طلبان نامی از آن دو رابط که به خانم بنی یعقوب پاکت را دادند نمی آورند؟»


همچنین زهرا طباخی یکی فعال رسانه ای و شبکه های اجتماعی نیز به این موضوع پرداخته که سران فتنه بارها برای اقدامات بانکی و درمانی در خارج از حصر حضور یافته اند و گزاره عدم ارتباط آنها با دنیای بیرون مضحک است: «سیر خبر:
+مریم شریعتمداری موضوع ارسال پول توسط رهنورد را افشا کرد
+هویت اکانت تکذیب شد و مورد حمله قرار گرفت
+ژیلا بنی‌یعقوب مسوولیت تحویل بسته را پذیرفت و پای دو واسطه را به میان آورد
+شهرزاد همتی از نقش خود و واسطه‌های دیگر نوشت
+زهرا موسوی باتردید مدعی شد بسته نذری طوری بوده!»

رهنورد اجازه تردد محدود دارد و این موضوع قبلا هم افشا شده بود... مانند امور بانکی، اداری و پزشکی

به هر حال سران فتنه بار دیگر ثابت کردند که در مسیر ضدانقلاب و حمایت از هنجارشکنی ها حرکت می کنند و حصر تنها با رافت اسلامی نظام شامل حال آنها شده است که در صورت محاکمه آنها در دستگاه قضا به نقل از بسیاری از کارشناسان سیاسی و مقامات قضایی حداقل حکم اعدام است.

رسوایی تراول گیت نشان می دهد که سران فتنه همواره به دنبال جنجال و سوءاستفاده از افکار عمومی جهت پیاده سازی نیات شوم خود در جامعه و کشور هستند. همانند زمانی که فعالان جنبش سبز برای تحت فشار قرار دادن مردم و نظام از هیچ کار خبیثانه ای دریغ نکردند و در نامه به کنگره و رئیس جمهور آمریکا خواهان افزایش تحریم ها علیه ملت بودند.



انتهای پیام/1404

منبع: جهان

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان