۰۳/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۲ شنبه

صبح قزوین ۲ پروژه طرح هادی در روستاهای شهرستان البرز افتتاح شد
کد خبر: ۲۷۱۷۶۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ ساعت: ۹:۱۲ ↗ لینک کوتاه

به مناسبت دهه فجر؛

۲ پروژه طرح هادی در روستاهای شهرستان البرز افتتاح شد

پروژه آسفالت باند کندرو روستای پیریوسفیان و آسفالت طرح هادی روستای حصارخروان با حضور مسؤولان شهرستانی به مناسبت دهه فجر بهره‌برداری رسید.

۲ پروژه طرح هادی در روستاهای شهرستان البرز افتتاح شد
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ به مناسبت دهه مبارک فجر، با حضور نصیری سرپرست فرمانداری شهرستان البرز، ربیعی بخشدار البرز، جمالی مدیر بنیاد مسکن شهرستان البرز و سایر مسؤولان این شهرستان، دهیاران و شوراهای اسلامی، دو پروژه طرح هادی در روستای پیریوسفیان و آسفالت طرح هادی روستای حصار خروان به بهره‌برداری رسید.

جمالی مدیر بنیاد مسکن شهرستان البرز با تشریح عملکرد این نهاد در این شهرستان در خصوص دو پروژه طرح هادی روستایی اظهار داشت: باند کندرو ضلع شمالی روستای پیریوسفیان با اعتباری بالغ بر 110 میلیون تومان و به متراژ چهار هزار و 300 مترمربع در سال جاری اجرا شد و همچنین تخصیص اعتبار برای متراژ یک هزار متر برای ضلع جنوبی باند کندرو در حال زیرسازی است.

وی افزود: در روستای حصارخروان پروژه آسفالت کوچه‌های روستا با اعتبار بالغ بر 115 میلیون تومان وبه متراژ چهار هزار و 600 مترمربع در سال جاری اجرا و به بهره‌برداری رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: به منظور ادامه این پروژه اعتبار دیگری هم در سال 97 تخصیص و پس از طی مراحل اداری به مرحله اجرا می‌رسد و امید است که آسفالت تمام کوچه‌های فرعی هم در این روستا طی سال 97 به پایان برسد.

نصیری سرپرست فرمانداری البرز هم در ادامه این مراسم از عملکرد بنیاد مسکن شهرستان البرز در جهت اجرای پروژه‌های عمرانی به ویژه در سنوات اخیر که منجر به آسایش و رفاه مردم روستاهای این شهرستان شده است، شایسته تشکر و قدردانی دانست.

وی تحول در امور عمرانی در روستاها را از برکات نظام مقدس و خادمان صدیق مردم دانست و ادامه داد: امام خمینی(ره) پیشوای محرومان و مستضعفان بود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان