۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین حريق خودروي پژو ۴۰۵ در قزوین+تصاویر
کد خبر: ۲۷۰۲۲۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ ساعت: ۱۳:۲ ↗ لینک کوتاه

حوادث؛

حريق خودروي پژو ۴۰۵ در قزوین+تصاویر

رئيس ايستگاه شماره يک سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين گفت: با تلاش آتش نشانان آتش سوزي يک دستگاه تاکسی پژو ۴۰۵ در بلوار ابوترابی قزوین اطفاء شد.

حريق خودروي پژو ۴۰۵ در قزوین+تصاویر
محمد چگيني در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: پيرو تماس شهروندان با ستاد فرماندهي سازمان آتش نشاني قزوين در ساعت 19 و 19 دقيقه روز سه شنبه 12 دي ماه سال 1396؛ از وقوع حريق در يک دستگاه تاکسی پژو 405 در بلوار ابوترابی قزوین خبر داده شد. 

وی افزود: با اعلام این خبر بلافاصله ستاد فرماندهي سازمان آتش نشاني قزوين آتش نشانان ايستگاه شماره يک باغ دبير و سه مولوی را به محل حادثه واقع در لاین جنوبی بلوار ابوترابی ـ بعد از پل شرکت نفت رهسپار کرد.

رئيس ايستگاه شماره يک آتش نشاني قزوين با اشاره به حضور به موقع آتش نشانان در محل حادثه اذعان کرد: در جریان این حادثه خودروی مذکور بصورت تک سرنشین در مسیر حرکت از قزوین به سمت الوند بوده که راننده بعد از استشمام بوی دود داخل خودرو در کناره جاده توقف و متوجه آتش سوزی در قسمت موتور خودرو می‌شود.

وی ادامه داد: در لحظات ابتدایی وقوع این حادثه توسط رانندگان عبوری با استفاده از یک دستگاه خاموش کننده پودری به منظور اطفاء حریق اقدام می گردد ولی با توجه به شدت حریق این اقدام موثر نبوده و با بازگشت شعله‌های آتش حریق ادامه پیدا می‌کند.

چگینی یادآور شد: آتش نشانان پس از رسیدن به محل حادثه مشاهده کردند خودروی مذکور بشدت و از قسمت موتور طعمه حريق شده و زبانه هاي آتش به سرعت در حال گسترش و سرايت به ساير قسمت‌ها است.

اين مسئول افزود: نیروهای عملیاتی با سرعت عمل بالا و استفاده از تجهيزات ويژه اطفاء حریق و 2 رشته شیلنگ آبرسان در کمترين زمان ممکن شعله هاي سرکش آتش را مهار و از سرايت حريق به ساير قسمت‌هاي خودرو جلوگيري کردند.

چگيني خاطرنشان کرد: آتش نشانان پس از ايمن سازي کامل محل و تحويل خودرو به مالک و عوامل انتظامي حاضر در محل به ماموريت خود پايان دادند.

وی در پایان گفت: خوشبختانه در اين حادثه به هيچکس آسيبي نرسيد و علت بروز اين آتش سوزي نيز توسط کارشناسان واحد بررسي علل حريق و حوادث در دست بررسي است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان