۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین "بنیاد برکت" در قزوین هزار میلیاردریال سرمایه‌گذاری می‌کند
کد خبر: ۲۷۰۱۸۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ ساعت: ۱۲:۰ ↗ لینک کوتاه

معاون اقتصادی استاندار قزوین:

"بنیاد برکت" در قزوین هزار میلیاردریال سرمایه‌گذاری می‌کند

‌معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: بنیاد برکت امسال در بخش‌های صنعتی و کشاورزی قزوین یک هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری می‌کند.

"بنیاد برکت" در قزوین هزار میلیاردریال سرمایه‌گذاری می‌کند
منوچهر حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی  صبح قزوین اظهار کرد: استان قزوین ظرفیت‌های بسیار زیادی برای سرمایه گذاری‌های مشترک در بخش صنعتی و کشاورزی دارد و در همین راستا با مذاکره‌ها و رایزنی‌های صورت گرفته، بنیاد برکت در این حوزه ورود پیدا خواهد کرد.

وی همچنین از ارائه تسهیلات توسط بنیاد برکت به طرح‌های تولیدی قزوین خبر داد و ابراز کرد: فهرست واحدهای تولیدی نیمه فعال استان و دارای مشکل در حوزه‌های صنعت و کشاورزی جمع بندی و به بنیاد برکت کشور ارائه شده است.

معاون اقتصادی استاندار قزوین ادامه داد: براساس توافق صورت گرفته، بنیاد برکت نیز پس از بررسی‌های لازم تا پایان ماه جاری به طرح‌های نیمه تمام استان بین یک تا 20 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت می‌کند.

حبیبی خاطرنشان کرد: این تسهیلات با نرخ کمتر از 10 درصد با مشارکت بانک پارسیان و با همراهی استانداری قزوین به طرح‌های متقاضی تعلق خواهد گرفت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین بیان کرد: بنیاد برکت امسال در بخش‌های صنعتی و کشاورزی قزوین یک هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری می‌کند.

وی در پایان گفت: بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) است که در ساخت مدارس در مناطق روستایی و محروم و همچنین راه‌اندازی طرح‌های اقتصادی در نقاط کمتر توسعه یافته فعالیت دارد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان