۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین روند مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی کافی نیست
کد خبر: ۲۶۷۹۶۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۸/۱۶ ساعت: ۱۴:۴۳ ↗ لینک کوتاه

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین:

روند مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی کافی نیست

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین گفت: با مقاوم سازی بیش از پنجاه درصد از واحد های مسکونی روستائی وضعیت مطلوبی را در این حوزه داریم ولی این روند کافی نیست.

روند مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی کافی نیست

مهندس همتیان مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین با تشریح ساختار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و نحوه ارائه خدمات در این نهاد به مردم گفت: این نهاد زیر نظر مقام رهبری است و در طول انقلاب توجه ویژه‌ای به محرومین داشته است


وی با اشاره به اقدامات و هماهنگی به عمل آمده با دوایری نظیر معاونت عمرانی استانداری قزوین گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین به شکایاتی که در خصوص بازبینی طرح های هادی روستائی است علاوه بر پاسخگوئی در سامانه های ویژه ی بازرسی با عمل به تعهدات خود در صدد رفع اجرائی آنها است .


وی با اشاره به تخصیص اعتبارات ویژه از محل تجمیع عوارض گفت: در صورت تامین اعتبار سرعت مطالعات طرح های روستائی و بازبینی آن‌ها افزایش می یابد.


وی به یکی دیگر ازخدمات بارز این نهاد در استان قزوین اشاره کرد و گفت: با مقاوم سازی بیش از 50% از واحد‌های مسکونی روستائی وضعیت مطلوبی را در این حوزه داریم ولی این روند کافی نیست و اقدامات تکمیلی در دست اجرا است.


آقاعلیخانی بازرس کل استان قزوین نیز با اشاره به ماهیت اداره کل بازرسی اظهار کرد: این مجموعه یک دستگاه صرفا رسیدگی کننده به جرائم نیست بلکه بخش عمده‌ای از وظایف این دستگاه به تشریح فرآیندها و توجیه روش‌های اداری و اجرائی است تا زمینه پیشگیری فراهم گردد


آقاعلیخانی با تاکید بر ارائه روشهای جدید و مدرن، استمرار و استقرار آنها را مرهون تمرین و آموزش همه بخش‌های مجری و مخاطبین عنوان نمود و گفت: تمام تلاش ما ایجاد بستر روان و تسهیل در امور اجرائی و اداری است.


وی ایجاد تعامل و هم فکری و هم افزائی را از اهداف این مجموعه قضائی و نظارتی عنوان و در ادامه جلسه به سوالات و شبهات معاونین این نهاد پاسخ داد


انتهای پیام/9003 


دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان