۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین ۹۹۸ واحد مسکن مهر در استان به بهره برداری می‌رسد
کد خبر: ۲۶۴۴۵۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۶/۵ ساعت: ۱۰:۱۳ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل راه و شهرسازی قزوین:

۹۹۸ واحد مسکن مهر در استان به بهره برداری می‌رسد

مدیرکل راه و شهرسازی قزوین بیان کرد: این ۹۹۸ واحد با حضور مهندس مهرآبادی قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر و دکتر همتی استاندار قزوین به مناسبت هفته دولت افتتاح خواهد شد.

۹۹۸ واحد مسکن مهر  در استان به بهره برداری می‌رسد
مسعود حق لطفی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین  از افتتاح ۹۹۸ واحد مسکن مهر به طور همزمان در استان و همچنین بهره‌برداری از ۲۰ کیلومتر راه روستایی با اعتباری بالغ بر ۵۹۰ میلیارد ریال به مناسبت گرامیداشت هفته دولت خبر داد.

وی گفت: برای بهره‌برداری از واحدهای مسکن مهر یادشده ۵۵۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی قزوین بیان کرد: واحدهای قابل بهره‌برداری در شهرستان‌های این استان را به ترتیب شامل قزوین ۴۶ واحد، البرز ۷۶۰ واحد، تاکستان ۱۴۴ واحد و آبیک ۴۸ واحد است و این واحدها هم‌اکنون آماده واگذاری به متقاضیان مسکن مهر است.

وی با اشاره به اینکه تلاش خواهد شد که هر چه زودتر پرونده واگذاری واحدهای مسکن مهر به پایان برسد، عنوان کرد: این ۹۹۸ واحد با حضور مهندس مهرآبادی قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر و دکتر همتی استاندار قزوین به مناسبت هفته دولت افتتاح خواهد شد.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به طرح‌های آماده بهره‌برداری استان در حوزه راه روستایی افزود: پنج طرح بهسازی و آسفالت راه روستایی با ۴۰ میلیارد ریال اعتبار نیز در هفته دولت مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

به گفته وی، بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی باراجین-شفیع آباد در قزوین به طول سه کیلومتر، مهدی آباد-شاهین تپه در بوئین‌زهرا به طول پنج کیلومتر، سه‌راهی آجربند-مرادآباد در بوئین‌زهرا به طول پنج کیلومتر، آقابابا- نوده لکوان در بوئین‌زهرا به طول پنج کیلومتر و مشهد-علی آباد در شهرستان آوج به طول ۱۵ کیلومتر از جمله طرح‌های مورد بهره‌برداری هستند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان