۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین تصادف پژو ۲۰۶ و کامیون در اتوبان قزوین ـ تهران+تصاویر
کد خبر: ۲۶۲۳۰۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۵/۲۴ ساعت: ۹:۳۸ ↗ لینک کوتاه

حوادث؛

تصادف پژو ۲۰۶ و کامیون در اتوبان قزوین ـ تهران+تصاویر

برخورد شدید خودروی سواری پژو ۲۰۶ و کامیون در اتوبان قزوین ـ تهران نیروهای آتش نشانی را به محل حادثه کشاند.

تصادف پژو ۲۰۶ و کامیون در اتوبان قزوین ـ تهران+تصاویر
مرتضی روزبه، افسر کشيک آتش نشاني قزوين در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در پي اطلاع رساني اين حادثه به سامانه 125، ستاد فرماندهي سازمان آتش نشاني قزوين بی درنگ آتش نشانان ايستگاه هاي شماره پنج پونک و چهار مینودر را در ساعت 22 و 52 دقيقه روز شنبه بیست و یکم مردادماه 1396، به محل حادثه واقع در لاین شمالی اتوبان قزوین ـ تهران بعد از پل کورانه رهسپار کرد.

وی افزود: در جريان اين حادثه يک دستگاه خودروي پژو 206 در حال حرکت در لاین شمالی بزرگراه بشدت با قسمت عقب یک دستگاه کامیون یخچال دار برخورد کرده و راننده خودرو سواری در اتاقک در هم پیچیده خودرو محبوس و بشدت دچار آسیب دیدگی می‌شود.

این مسئول در ادامه با اشاره به حضور امدادگران هلال احمر در محل حادثه ادامه داد: نيروهاي عملياتي بلافاصله پس از رسيدن به محل با نصب علائم هشدار دهنده و جلوگيري از نشت بنزين و قطع جريان برق خودرو از وقوع آتش سوزي و بروز تصادفات بعدي جلوگيري کرده و پس از ايمن سازي محل با به کارگيري تجهيزات هيدروليکي و تلاش فراوان، مصدوم را از خودرو خارج و تحويل امدادگران اورژانس حاضر در محل حادثه دادند.

وي خاطرنشان کرد: آتش نشانان با خارج کردن خودرو از صحنه حادثه و تحويل آن به عوامل انتظامي و پليس راهنمايي و رانندگي به ماموريت خود پايان دادند.

گفتني است؛ علت وقوع اين حادثه توسط کارشناسان پليس راهنمايي و رانندگي در دست بررسي است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان