۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین واکنش احمدی‌نژاد به اتهامات وارده علیه بقایی
کد خبر: ۲۵۷۳۴۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۴/۲۸ ساعت: ۱۷:۰ ↗ لینک کوتاه

در نامه‌ای مطرح شد؛

واکنش احمدی‌نژاد به اتهامات وارده علیه بقایی

رئیس دولت‌های نهم و دهم طی نامه‌ای نسبت به اتهامات وارده از سوی سخنگوی قوه قضائیه به حمید بقایی واکنش نشان داد.

واکنش احمدی‌نژاد به اتهامات وارده علیه بقایی
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین  ،محمود احمدی‌نژاد رئیس دولت‌های نهم و دهم طی نامه نسبت به اتهامات وارده از سوی سخنگوی قوه قضائیه به حمید بقایی واکنش نشان داد.

در این نامه امده است:

ملت شریف و بزرگوار ایران

با سلام و عرض ادب و احترام به  استحضار می‌رساند جناب آقای محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه قضاییه در مصاحبه روز یکشنبه 25/4/1396 و در جمع رسانه‌ها اتهامات متعددی را به جناب آقای حمید بقایی که در زندان به سر می‌برد و امکان دفاع از خود را ندارد نسبت داد. به ویژه به طور مبهم و برای اولین بار از موضوع دو میلیون یورویی نام برد که معلوم نشد بالاخره اتهام بوده است یا خیر؟

جهت مزید اطلاع مردم عزیز ذکر نکات زیر را ضروری می‌داند:

1- این اتهام و سایر اتهامات منسوبه کذب محض است و این سخنان  غیر مستند صرفا برای تخریب شخصیت پاک و بی‌گناه آقای بقایی و به عنوان توجیهی در  بازداشت غیر قانونی ایشان مطرح شده است.ظاهرا برخی مقامات قضایی خود را مجاز می‌دانند بدون سند و مدرک هر اتهامی را به افراد وارد کنند و متعاقبا آن را مستمسک برخی افراد معلوم‌الحال برای تخریب شخصیت او در انظار عمومی قرار دهند.

2- ضروری است سخنگوی قوه قضاییه صراحتا و به طور شفاف موضوع دو میلیون یورویی ادعایی ایشان را که چه زمانی و از کجا و  از چه کسی و برای چه کسی و در کجا بوده و ارتباط آن با آقای حمید بقایی چه بوده است و مستندات آن را برای اطلاع افکار عمومی منتشر نمایند.

اقدام سخنگو در ایراد اتهام به آقای بقایی در مقابل رسانه‌ها، تحت عنوان نشر اکاذیب و تخریب شخصیت آقای بقایی و تشویش اذهان عمومی قابل تعقیب است و امیدواریم قوه قضاییه مرجع صالح برای طرح شکایت از این رفتارها را اعلام کند تا از طریق قانونی نسبت به احقاق حق اقدام می‌شود.ضمن دعوت مقامات قضایی به تبعیت از  قانون و محترم شمردن حقوق مسلم مردم از خداوند منان، آزادی و رهایی تمام بی‌گناهان در بند را مسئلت داریم.

دفتر رئیس دولت‌های نهم و دهم

دفاع دوباره احمدی‌نژاد از حمید بقایی

انتهای پیام/1404

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان