۲۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۹ چهارشنبه

صبح قزوین آغاز به کار مجدد بیمارستان ولیعصر(عج) شهرستان آبیک
کد خبر: ۲۵۶۰۸۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۴/۲۱ ساعت: ۱۴:۲۰ ↗ لینک کوتاه

مدیر روابط عمومی علوم پزشکی قزوین خبر داد:

آغاز به کار مجدد بیمارستان ولیعصر(عج) شهرستان آبیک

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین از آغاز به کار مجدد بیمارستان ولیعصر(عج) شهرستان آبیک با رفع مشکلات موجود خبر داد.

آغاز به کار مجدد بیمارستان ولیعصر(عج) شهرستان آبیک
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ محمدحسن ارداقیان در نشست خبری که ظهر امروز(چهارشنبه) در سالن کنفرانس معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزار شد با اشاره به آغاز به کار مجدد بیمارستان ولیعصر(عج) آبیک اظهار کرد: مشکلاتی در هیئت مدیره این بیمارستان وجود داشت که با پیگیری مسئولان مربوطه و حل مشکل موجود، بیمارستان آبیک شروع به کار کرد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین خاطرنشان کرد: رفع این مشکل در نتیجه همدلی و همگرایی مسئولان بوده که امیدواریم در سایه آن بتوانیم در راستای خدمات دهی مناسب به مردم حرکت کنیم.

وی تصریح کرد: رسانه‌ها می‌توانند در صورت بروز مشکل یا اختلال در حوزه خدمات سلامت به مردم به دور از حاشیه، در کنار مسئولان برای رفع مشکلات پیش آمده همراهی کنند.

این مسئول تاکید کرد: ما همواره تلاش داشتیم که فارغ از همه دغدغه‌های سیاسی و جناحی، تنها به فکر خدمات‌دهی مردم باشیم.

ارداقیان در ادامه بیان کرد: در جشنواره عمران و سلامت که روز گذشته در سالن اجلاس سران در تهران برگزار شد؛ از دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین به عنوان یکی از دانشگاه‌های برتر که در گسترش فضاهای بیمارستانی اهتمام داشته، تجلیل شد.

مجموع پروژه‌های خریداری شده استان 3200 مترمربع است
وی با اشاره به پروژه‌های در دست اجرای حوزه درمان و بهداشت عنوان کرد: مجموع پروژه‌های در دست اجرا و یا تکمیل شده در همه حوزه‌ها شامل 165 هزار مترمربع با اعتباری بالغ بر 361 میلیارد تومان است. ‌

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین اضافه کرد: از این مجموع، 120 هزار مترمربع در حوزه درمان، 15 هزار مترمربع در حوزه آموزش و 30 هزار مترمربع در حوزه بهداشت است.

وی ادامه داد: از پروژه‌های مهم دانشگاه علوم پزشکی استان می‌توان به شروع عملیات ساخت بیمارستان 700 تختخوابی و بخش الحاقی بیمارستان شهید رجایی در 7 طبقه و بیمارستان الوند اشاره کرد.

ارداقیان بیان کرد: پروژه‌های تعمیراتی و بهسازی استان نیز در همه حوزه‌ها 82 هزار مترمربع با 30 میلیارد تومان هزینه است که از این میزان در حوزه بهداشت 60 هزار مترمربع، حوزه درمان 15 هزار مترمربع و در حوزه آموزش 7 هزار مترمربع می‌باشد.

وی عنوان کرد: با وجود اقدامات انجام شده اما همچنان با نقطه ایده‌آل فاصله داریم که امیدواریم با ساخت بیمارستان 700 تختخوابی بخشی از مشکلات استان مرتفع شود.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: مجموع پروژه‌های خریداری شده استان 3200 مترمربع است که همه آنها به دلیل کمبود فیزیکی در حوزه بهداشت مربوط به این حوزه است که در این راستا اقدامات مطلوبی انجام شده است.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان