۱۱/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۳۰ یکشنبه

صبح قزوین سقوط تريلر از روی پُل در قزوین+ تصاویر
کد خبر: ۲۵۴۸۱۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۴/۱۴ ساعت: ۱۴:۳۴ ↗ لینک کوتاه

حوادث؛

سقوط تريلر از روی پُل در قزوین+ تصاویر

ناتواني راننده يك دستگاه تريلر در كنترل اين وسيله نقليه و سقوط آن از روي پل جاده کورانه، حادثه ساز شد.

سقوط تريلر از روی پُل در قزوین+ تصاویر
قدير موسي خاني، معاون عمليات آتش نشاني قزوين در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین گفت: در پي اطلاع‌رساني اين حادثه به سامانه 125، ستاد فرماندهي سازمان آتش نشاني قزوين بي درنگ نيروهاي عملياتي ايستگاه های شماره پنج پونک و يک باغ دبیر را در ساعت 20 و 20 دقيقه روز یکشنبه 11 تیر ماه سال 1396به محل حادثه واقع در اتوبان قزوین ـ تهران، تقاطع جاده کورانه رهسپار کرد.

وی افزود: در جريان اين حادثه يک دستگاه خودروي تریلر كه در لاین جنوبی اتوبان قزوین ـ تهران در حال حركت بوده بنا به دلایل نامشخصی از مسير خود منحرف شده و از بالاي پل بر روی جاده کورانه سقوط مي‌كند.

این مسئول با اشاره به اينکه خوشبختانه در این لحظه هیچ خودرویی در جاده کورانه و در نزدیکی محل سقوط تریلر قرار نداشته افزود: تنها مصدوم این سانحه رانندگی راننده تریلر بوده که قبل از رسيدن آتش نشانان توسط امدادگران اورژانس از داخل خودرو خارج شده بود.

وی بیان کرد: نيروهاي آتش نشاني بلافاصله پس از رسيدن به محل با نصب علائم هشدار دهنده در اطراف محل حادثه و قطع جريان برق خودرو نسبت به ايمن سازي محل حادثه اقدام کرده و امکانات و تجهيزات اطفايي خود را براي مقابله با هرگونه حريق احتمالي آماده به کار کردند.

موسي خاني خاطرنشان کرد: آتش نشانان پس از ایمن سازی کامل محل و خارج کردن تریلر از صحنه حادثه توسط خودرو جرثقیل، به ماموریت خود پایان داده و محل حادثه را تحویل عوامل انتظامي و پليس راهنمايي و رانندگي دادند.

وی در پايان از شهروندان درخواست کرد نسبت رعايت کامل قوانين و مقررات راهنمايي و رانندگي و حفظ سرعت مجاز وسيله نقليه در تمامي ساعات شبانه روز دقت کافي را بعمل آورند؛ علت وقوع اين حادثه توسط کارشناسان پليس راهنمايي و رانندگي در دست بررسي است.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان