۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین امسال فرش آرا پدیده لیگ می‌شود/ از تست برای جذب مربی استفاده نکردیم
کد خبر: ۲۵۳۳۴۳ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۴/۵ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

امسال فرش آرا پدیده لیگ می‌شود/ از تست برای جذب مربی استفاده نکردیم

سرمربی تیم فرش آرا با اشاره به اینکه رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور از روز سه شنبه با برگزاری دیدار این تیم‌ با آذرخش بندرعباس در مشهد آغاز می‌شود، گفت: امسال فرش آرا پدیده لیگ می‌شود.

امسال فرش آرا پدیده لیگ می‌شود/ از تست برای جذب مربی استفاده نکردیم

محسن خبیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار صبح قزوین در مشهد، در خصوص شرایط تیم فرش آرا پیش از آغاز لیگ برتر فوتسال، اظهار داشت: پنج هفته تمرین خوب انجام داده‌ایم و تمام بازیکنان پر انرژی و باانگیزه هستند.

وی افزود: تفکرات خودم را توانستم تا حدود زیادی در تیم جا بیاندازم، ما در این مدت، پنج دیدار تدارکاتی انجام دادیم و آمادگی کامل برای شروع مسابقات داریم.

سرمربی تیم فرش آرا ادامه داد: دیدار اول همیشه برای همه تیم‌ها شرایط خاصی دارد، اما روزی که ما کار را شروع کردیم، هم قسم شدیم، برای کسب موفقیت، بازی اول و دوم و آخر هیچ تفاوتی برای ما ندارد، در هر بازی فقط برای کسب 3 امتیاز پا به میدان می‌گذاریم، چه داخل خانه، چه خارج از خانه باشد.

خبیری درباره وضعیت حضور قدرت بهادری در ترکیب فرش آرا نیز گفت: این بازیکن تا پایان جام باشگاه‌های آسیا با تیم نفت الوسط عراق قرارداد دارد و اگر مشکلی خاصی نباشد از هفته ششم می‌توانیم از قدرت بهادری در ترکیب تیم استفاده کنیم.

وی درباره بودجه امسال این تیم گفت: به مقدار بودجه سال گذشته، این فصل هم بودجه در نظر گرفته شده است، در این فصل سعی کردیم، ترکیب سال گذشته حفظ شود و در کنار آنها، چهار بازیکن جدید یعنی علی فاخر، حامد عبدالهی، محمد شمایی و مصطفی طیبیرا به تیم اضافه کردیم.

سرمربی تیم فرش آرا افزود: بازیکنانی را جذب کردیم که تیم از یکدستی خارج نشود، بازیکنان جدید هم به خوبی با شرایط تیم سازگار شدند و انشاالله بتوانند کمک ما باشند.

خبیری درباره پیش‌بینی‌اش از لیگ امسال اظهار کرد: تیم‌های تاسیسات دریایی، مس سونگون، گیتی پسند و ملی حفاری با جذب مهره‌های قدرتمند، بی‌تردید، سعی در کسب رتبه‌های اول تا سوم رقابت‌ها را دارند، بنابراین، تلاش ما این است با بضاعتی که داریم به عنوان پدیده این دوره شناخته شویم، هنر این است با شرایط مطلوب به شرایط آرمانی و عالی برسیم.

وی همچنین درباره انتقاداتی از جذب مصطفی طیبی گفت:همیشه گفتم در فوتبال ملاک آمادگی جسمانی است، نه سن و سال و مصطفی از شرایط قابل قبول بدنی سود می‌برد.

سرمربی تیم فوتسال فرش آرا همچنین درباره انجام تست برای جذب مربی گفت: به هیچ‌وجه موضوع تست از مربیان را قبول ندارم، من کادر مربیان خودم را به باشگاه معرفی کردم، اما از من خواستند تا مربیان بومی انتخاب شوند به همین دلیل چند تن از مربیان بومی معرفی شدند و بعد از چند جلسه کادر فنی تیم انتخاب شدند.

خبیری ادامه داد: از طرف باشگاه اعلام شد، این فصل فقط دو نفر از افراد فصل گذشته کنار ما هستند و باید نفرات دیگر جدید وارد کادر فنی می‌کردیم، اما برای جذب همین افراد هم از هیچ کس تست نگرفتیم.

انتهای پیام/ح

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان