۰۴/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۳ یکشنبه

صبح قزوین مطالبات کارگران شرکت کنتورسازی در حال پیگیری و پرداخت است
کد خبر: ۲۴۸۲۹۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۳/۴ ساعت: ۹:۱۶ ↗ لینک کوتاه

معاون اقتصادی استاندار قزوین:

مطالبات کارگران شرکت کنتورسازی در حال پیگیری و پرداخت است

معاون اقتصادی استاندار قزوین بیان کرد: با بازگشت دوباره این واحد صنعتی به چرخه تولید و اشتغال به کار مجدد کارگران این شرکت، امیدواریم این رونق تولیدی و صنعتی را بزودی در سایر واحدهای استان شاهد باشیم.

مطالبات کارگران شرکت کنتورسازی در حال پیگیری و پرداخت است
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ منوچهر حبیبی معاون اقتصادی استاندار قزوین عصر روز گذشته(چهارشنبه) در جریان بازدید از شرکت کنتورسازی گفت: به دنبال پیگیری‌های مسئولان ارشد استان، شرکت کنتورسازی به عنوان یک شرکت صاحب برند در کشور، پس از گذشت چند سال رکود، دوباره به چرخه تولید بازگشت و مطالبات کارگران نیز در حال پیگیری و پرداخت است.

وی افزود: بسیار جای خوشحالی است که شاهد بازتولید واحد بزرگ صنعتی و نمونه ای چون کنتور سازی هستیم.

این مسئول اضافه کرد: با بازگشت دوباره این واحد صنعتی به چرخه تولید و اشتغال به کار مجدد کارگران این شرکت، امیدواریم این رونق تولیدی و صنعتی را بزودی در سایر واحدهای استان شاهد باشیم.

وی تصریح کرد: این شرکت از فروردین ماه امسال به چرخه تولید بازگشت و در مدت 50 روز توانست بیش از 12 هزار دستگاه کنتور تولید و به بازار مصرف عرضه کند.

این مسئول اقتصادی استان با اشاره به اینکه الویت و سیاست اصلی مدیریت ارشد استان، احیای واحدهای تعطیل و نیمه تمام است، بیان کرد: در سال گذشته تعداد 98 واحد در سطح استان احیاء و وارد چرخه تولید شد.

حبیبی اذعان کرد: تمام تلاش خود را می‌کنیم تا کارخانجات سرپا بماند و امیدواریم با تلاش مجموعه مدیریت جدید شرکت کنتورسازی و کارگران پرتلاش این واحد که طی چند ماه اخیر سختی های فراوانی را متحمل شدند شاهد بازگشت به روزهای اوج این شرکت باشیم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

حسن / ۰۳ خرد ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۰

بله ان شاالله که راست و درست است .
اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان