۰۴/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۳ یکشنبه

صبح قزوین مشارکت ۸۳ درصدی واجدین شرائط استان در انتخابات
کد خبر: ۲۴۷۴۴۵ نویسنده: سعید شاهرخی تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۲/۳۱ ساعت: ۸:۳۹ ↗ لینک کوتاه

رئیس ستاد انتخابات قزوین اعلام کرد:

مشارکت ۸۳ درصدی واجدین شرائط استان در انتخابات

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین اعلام کرد: تعداد ۷۳۶ هزار وو ۳۸۹ نفر از واجدین شرائط در انتخابات شرکت کردند که بیانگر مشارکت ۸۳ درصدص مردم استان قزوین در این حماسه سیاسی دارد.

مشارکت ۸۳ درصدی واجدین شرائط استان در انتخابات
سید سعید شاهرخی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین با ارائه گزارشی از آخرین نتایج و آمارانتخابات دواز دهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان قزوین بیان داشت: تعداد کل واجدین شرائط شرکت در انتخابات دواز دهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان قزوین 888 هزار و 278 نفر بود.

رئیس ستاد انتخابات قزوین افزود: تعداد 736 هزار وو 389 نفر از واجدین شرائط در انتخابات شرکت کردند که بیانگر مشارکت 83 درصدص مردم استان قزوین در این حماسه سیاسی دارد.

وی ادامه داد: میانگین درصد مشارکت در شهرستان‌ها نیز به تفکیک شهرستان قزوین با 76 درصد، البرز با 79 درصد، بوئین زهرا با 90/7درصد، تاکستان با 80/1 درصد، آبیک با82/7 درصد بود.

این مسئول با اشاره به آمار آرای اخذ شده کاندیداهای ریاست جمهوری در سطح استان تصریح کرد: تعداد کل آرای ماخوذه در سطح استان 736 هزار و 389 رای بود که از این تعداد 395 هزار و 911 نفر از شرکت کنندگان واجد شرائط به حجت الاسلام حسن روحانی رای دادند و وی توانست با کسب 55/4 درصد آرا بیشترین درصد آرای مردم استان قزوین را به خود اختصاص بدهد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گفت: 303 هزار و 469 نفر از واجدین شرائط معادل 42/4رصد از شرکت کنندگان به حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، 11 هزار و 907 نفرمعادل 1/7 درصد به سید مصطفی میرسلیم و 3 هزار و 958 نفر معادل 6 دهم درصد به سید مصطفی هاشمی طبا رای دادند. پ
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان