۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین شورای شهر به افراد متخصص نیاز دارد نه کاندیداهای بزک کرده/ سند ۲۰۳۰ آموزش همجنس‌گرایی می‌دهد
کد خبر: ۲۴۷۱۸۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۲/۲۹ ساعت: ۱۴:۴۵ ↗ لینک کوتاه

امام جمعه موقت قزوین:

شورای شهر به افراد متخصص نیاز دارد نه کاندیداهای بزک کرده/ سند ۲۰۳۰ آموزش همجنس‌گرایی می‌دهد

امام جمعه موقت قزوین بیان کرد: برای حل مشکلات شهری به متخصص نیاز داریم چرا باید معیار انتخاب شورای شهر پوسترهایی باشد که زیبنده شهر دینمدار قزوین نیست؟

شورای شهر به افراد متخصص نیاز دارد نه کاندیداهای بزک کرده/ سند ۲۰۳۰ آموزش همجنس‌گرایی می‌دهد
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ؛ حجت الاسلام علی قابل امام جمعه موقت قزوین در خطبه‌های سیاسی عبادی این هفته نمازجمعه قزوین با اشاره به برگزاری انتخابات اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در اولین لحظات رای گیری پای صندوق‌های رای حاضر شدند و این حضور را مصداق عمل نیک شمردند که همه مردم باید به این موضوع توجه کنند.

وی در ادامه افزود: هیچ کجای دنیا مثل ایران اسلامی مردم از شرکت در انتخابات استقبال نمی‌کنند و این موضوع نشان از اعتماد و باور مردم نسبت به انقلاب و نظام دارد.

این خطیب نمازجمعه ادامه داد: هرکس در انتخابات شرکت نکند حق خود را ضایع کرده است و حضور در پای صندوق‌های رای وظیفه انسانی و ملی همه ملت ایران است.

رای مردم باید آگاهانه و از روی شناخت باشد
وی اضافه کرد: هرکس پای صندوق رای حضور پیدا کند اما رای سفید به صندوق بیاندازد؛ چنانچه این رای موجب تضعیف نظام شود عمل وی حرام است؛ زیرا حضور مردم و تک تک آرا در تعیین سرنوشت مردم تاثیرگذار است.

قابل عنوان کرد: انتخاب مردم در زندگی شخصی و اجتماعی همه ملت ایران تاثیرگذار است و نمونه آن انتخابی بود که می‌گوید؛ برجام سایه جنگ را از سر ما کم کرد در صورتی که رهبری فرمودند حضور و پشتیبانی مردم از انقلاب سایه جنگ را از سر کشور کم کرد.

وی با بیان اینکه عزت و اقتدار نظام بستگی به حضور مردم در صحنه دارد؛ ابراز کرد: زمانی که مردم در مقابل دشمن کوتاهی کرده و مقاومت در برابر ظلم را کنار بگذارند، استکبار جهانی بر ما مسلط خواهد شد و نباید اجازه داد ثمره خون شهیدان با ذلت از بین رود.

امام جمعه موقت قزوین با اشاره به سند 2030 تصریح کرد: این سند که توسط دولت امضا شده است باید تا سال 2030 در همه کشورها اجرایی شده باشد و مطابق آن از خردسالی به کودکان ما همجنس گرایی را آموزش می‌دهد و اعتقادات دینی و فرهنگ شهادت طلبی باید حذف شود.

وی افزود: چرا باید حتی با موضع گیری مقام معظم رهبری عده ای از این سند حمایت داشته باشند؟ چرا باید در نمایشگاه کتاب مباحث سند 2030 به صورت کتابی تهیه شده و در اختیار مردم قرار بگیرد.

این خطیب نمازجمعه یادآور شد: رای مردم باید آگاهانه و از روی شناخت باشد، قزوین دارالمومنین و سابقه دینی و ایمانی دارد چرا باید با این پیشینه فرهنگی و دینی معیار کاندیداتوری افراد ماتیک و آهگ و بزک کردن باشد؟

وی ادامه داد: برای حل مشکلات شهری به متخصص نیاز داریم چرا باید معیار انتخاب شورای شهر پوسترهایی باشد که زیبنده شهر دینمدار قزوین نیست؟

قابل گفت: برخی از کاندیداهای شورای شهر که از مشکلات مالی صحبت می‌کردند؛ بنرهایی در سطح شهر نصب کردند و در ستادهای خود شام می‌دادند و برخی دیگر در دستگاه قضایی پرونده دارند؛ اما مسوولین با آنها برخورد قانونی نمی‌کنند و توانسته‌اند با پول و پارتی تایید صلاحیت شوند؛ مردم باید این لکه‌های ننگ را از شهر پاک کنند.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان