۰۶/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۵ سه شنبه

صبح قزوین حضور دشمن شکن مردم در انتخابات ضروری است/ از حجت‌الاسلام رییسی حمایت می‌کنیم
کد خبر: ۲۴۶۸۹۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۲/۲۷ ساعت: ۱۷:۵۲ ↗ لینک کوتاه

بیانیه جامعه رسانه‌های مکتوب و مجازی قزوین:

حضور دشمن شکن مردم در انتخابات ضروری است/ از حجت‌الاسلام رییسی حمایت می‌کنیم

ما « رسانه‌های انقلابی مکتوب و مجازی استان قزوین» از اقدام جهادی و انقلابی دکتر قالیباف تشکر نموده و پیروزی جناب حجت الاسلام رئیسی را در سایه همدلی و هم افزایی همه نیروهای انقلاب، از در گاه حضرت حق، خواستاریم.

حضور دشمن شکن مردم در انتخابات ضروری است/ از حجت‌الاسلام رییسی حمایت می‌کنیم
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ؛ جامعه رسانه‌های مکتوب و مجازی با صدور بیانیه ای حمایت خود را از آیت الله رییسی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم
إِنَّ الله لا يُغَيِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى يُغَيِّرُوا مَا بِاَنْفُسِهِمْ رعد-11

در این بیانیه آمده است: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بعداز 38 سال ازتاسیس خود، شاهد ده‌ها انتخابات بوده که در همه آنها سربلند و سرافراز بیرون آمده است و جا دارد جبین شکر بر خاک دوست بگذاریم و بابت همه تفضلات رحمانیه خدارا شاکر باشیم.

اکنون در آستانه انتخابات سرنوشت ساز دوره دوازدهم ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا قرار گرفته ایم.

با عنایت به آیه شریفه قرآن مجید که تغییر در سرنوشت انسان‌ها را منوط به عزم و روحیه مطالبه گر خودشان دانسته است، شاهد تدبیر و درایت یکی از سرداران عزت و شرف و یادگاران دوران دفاع مقدس « دکترمحمد باقر قالیباف کاندیدای محترم ریاست جمهوری » بودیم که انصراف خود را جهت اعلام حمایت از جناب حجت الاسلام دکتر رییسی « دیگر کاندیدای جبهه مردمی انقلاب اسلامی » و در راستای تغییر دولت نامطلوب یازدهم، اعلام داشت.

این بیانیه در ادامه می‌افزاید: امروز تحقق آرمان‌های انقلاب جز در سایه گذشت برای بقای نظام و همدلی همه جریان‌های وفادار به انقلاب میسر نمی‌گردد. تصمیم جناب آقای دکتر محمد باقر قالیباف علیرغم داشتن ظرفیت‌های مطلوب، گواه این مدعا است. قطعاً در این اقدام انقلابی، هیچ هدفی جز خدمت به مردم وجود ندارد.

ما «رسانه‌های انقلابی مکتوب و مجازی استان قزوین» مرزی جز انقلابی و غیرانقلابی در تقسیمات خود قایل نیستیم و بر این عقیده هستیم که انصراف توأم با همراهی و کمک همه جانبه دکتر قالیباف به دکتر رئیسی، آن چنان که در بیانیه کناره گیری ایشان آمده، سرمایه اجتماعی کم نظیری را برای وی در بدنه نیروهای انقلاب تولید خواهد نمود.

این بیانیه ادامه می‌دهد: این رخداد مبارک می‌تواند سرآغاز نقطه عطفی برای خدمت رسانی و تداوم اقدامات جهادی در فضای عمومی کشور باشد.

ما « رسانه‌های انقلابی مکتوب و مجازی استان قزوین» از این اقدام جهادی و انقلابی دکتر محمد باقر قالیباف تقدیر و تشکر نموده و پیروزی جناب حجت الاسلام رئیسی را در سایه همدلی و هم افزایی همه نیروهای انقلاب، از در گاه حضرت حق، خواستاریم.

این بیانیه در پایان تاکید می‌کند: در پایان از همه مردم انقلابی استان قزوین دعوت می‌کنیم با حضور دشمن شکن خود در انتخابات 29 اردیبهشت صحنه زیبای وحدت را خلق نموده و در انتخاب اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز با هوشیاری کامل، فریب تبلیغات چهره‌های فتوشاپی وبزک کرده را نخورند و در رای دادن، سلامت، پاک دستی و انقلابی گری کاندیداهای محترم را لحاظ نمایند.
ومن الله التوفیق
جامعه رسانه های انقلابی مکتوب و مجازی استان قزوین
26 اردیبهشت  
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان