۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین ۲ کارگر محبوس شده در عمق چاه نجات پیدا کردند+تصاویر
کد خبر: ۲۴۳۸۸۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۲/۱۳ ساعت: ۸:۵۰ ↗ لینک کوتاه

با تلاش آتش نشانان قزوین؛

۲ کارگر محبوس شده در عمق چاه نجات پیدا کردند+تصاویر

با تلاش آتش نشانان ۲ کارگر قزوینی محبوس شده در عمق چاه نجات پیدا کردند.

۲ کارگر محبوس شده در عمق چاه نجات پیدا کردند+تصاویر
علیرضا رحمانی، رئيس ايستگاه شماره سه سازمان آتش نشاني شهرداري قزوين در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: با تلاش نیروهای آتش نشانی 2 کارگر جوان از عمق حدود 20 متری چاهی در روستای مشعلدار قزوین نجات یافتند.

وی افزود: در پی تماس مردمي و اطلاع رسانی این حادثه به سامانه 125، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی قزوین بلافاصله آتش نشانان ایستگاه شماره سه مولوی و یک باغ دبیر را در ساعت 12 و 19 دقيقه روز دوشنبه یازدهم اردیبهشت ماه سال جاری به محل حادثه واقع در روستای مشعلدار ـ کوچه شهید ربانی اعزام کرد.

این مسئول ابراز کرد: در جریان این حادثه به علت نقص فنی و عدم کارایی دستگاه بالابر 2 نفر کارگر 20 و 29 ساله در انتهای چاه محبوس شده و پس از مدتی تلاش و ناتوانی در خروج از چاه با درخواست کمک از سازمان آتش نشانی قزوین، بلافاصله نیروهای امداد و نجات آتش نشانی از 2 ایستگاه در محل حاضر شدند.

وی اذعان کرد: آتش نشانان پس از بررسی و ايمن سازي محل حادثه با برقراري کارگاه مخصوص، عمليات نجات را آغاز کرده و با رعايت اصول ايمني و استفاده از تجهيزات و لوازم تخصصي نجات از چاه در کمترين زمان ممکن موفق شدند هر 2 کارگر محبوس شده را در سلامت کامل از عمق چاه خارج کنند.

رحمانی در پایان خاطرنشان کرد: نیروهای عملیاتی پس از ایمن سازی و ارائه تذکرات ایمنی به مالک، مأموریت خود را به پایان رساندند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان