۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین مدال رضایت رهبر معظم انقلاب بر سینه ارتش می‌درخشد
کد خبر: ۲۴۱۲۳۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱/۲۹ ساعت: ۹:۴۹ ↗ لینک کوتاه

فرمانده لشگر ۱۶ زرهی قزوین:

مدال رضایت رهبر معظم انقلاب بر سینه ارتش می‌درخشد

فرمانده لشگر ۱۶ زرهی قزوین بیان کرد: ارتش در میدان عمل توانسته تحولی ایجاد کند که مدال پرافتخار رضایت مقام معظم رهبری را بر سینه خود داشته باشد.

مدال رضایت رهبر معظم انقلاب بر سینه ارتش می‌درخشد
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، مراسم رژه نیروهای مسلح استان قزوین، همزمان با سراسر کشور صبح امروز(سه شنبه) در برابر لشگر 16 زرهی قزوین برگزار شد.

امیر سرتیپ دوم حمزه بیدادی، ارشد نظامی آجا در قزوین و زنجان، در این مراسم ابراز کرد: 29 فروردین یادآور بصیرت عمیق بنیانگذار انقلاب و نمایانگر پیوندی ژرف میان ارتش، ملت و رهبری است.

وی افزود: نامگذاری این روز به نام ارتش در فروردین سال 58 در شرایطی رخ داد که منافقان و دشمنان سخن از انحلال ارتش در نظام جمهوری اسلامی می‌زدند.

بیدادی اظهار کرد: اعلام این روز به نام ارتش توسط امام خمینی(ره) بر دهان یاوه‌گویان مشت محکمی بود و نشان از ژرف‌نگری رهبر کبیر انقلاب داشت.

فرمانده لشگر 16 زرهی قزوین یادآور شد: ارتش ایران با انقلاب اسلامی متولد شد و حیات خود را با خون آغاز کرد و در ادامه مسیر تا کنون، ارتش جمهوری اسلامی آزمون‌های متعددی را با سرافرازی پشت سر گذاشته است.

وی درباره جایگاه ارتش گفت: ارتش مردمی جمهوری اسلامی ایران، تحت امر فرمانده معظم کل قوا و با تکیه بر جوانان متخصص و متعهد، یک بازوی محکم برای پاسداری از مرزهای زمینی، آبی و هوایی است.

بیدادی اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی پس از انقلاب در شرایط مختلف پیش از جنگ، در جنگ تحمیلی و پس از آن نیز با پیشرفت‌های متعدد درونی و تربیت نیروهای تراز انقلابی نقش آفرین عرصه‌های نظامی بوده‌است.

وی اعلام کرد: حضور مستمر ارتش جمهوری اسلامی در صحنه‌های مختلف دفاعی کشور، نقش برجسته و قابل افتخاری است.

ارشد نظامی آجا در قزوین و زنجان تاکید کرد: امروز ایران در شرایط خاصی قرار دارد و ارتش با توکل بر خدا و با تکیه بر تخصص نیروهای خود به همراه سایر نیروهای مسلح توانسته امنیتی پایدار در کشور ایجاد کند تا بستر ارتقا کشور فراهم باشد.

وی اضافه کرد: اقتدار نیروهای مسلح در ایران موجب شده که ایران مانند جزیره‌ای امن در منطه پرآشوب خاورمیانه باشد.

بیدادی عنوان کرد: ارتش در میدان عمل توانسته تحولی ایجاد کند که مدال پرافتخار رضایت مقام معظم رهبری را بر سینه خود داشته باشد.

فرمانده لشگر 16 زرهی قزوین اعلام کرد: ارتش ایران با پشتوانه ولایت و پشتوانه مردم تنها ارتش متدین جهان و مقتدرترین ارتش اسلامی است.

وی تاکید کرد: ارتش ایران آماده جانفشانی در راه تداوم نهضت انقلاب اسلامی است و در این روز بار دیگر با همه ارزش‌های نظام اسلامی تجدید پیمان می‌کند.

بیدادی در پایان گفت: نسل آینده خواهند دید که ارتش جمهوری اسلامی با تقدیم 48 هزار شهید و 126 هزار جانباز سرافراز، در حد توان، دین خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ادا نموده و در این راه همچنان ثابت قدم است.
انتهای پیام/7006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان